تمرکز برنامه‌های توانیر عبور از پیک تابستان سال 98 است

۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۴۴۰۷۰
تمرکز برنامه‌های توانیر عبور از پیک تابستان سال 98 است

متولی‌زاده تمرکز برنامه‌های شرکت توانیر برای سال جاری را عبور از پیک تابستان سال 1398 دانست و گفت: موضوع بحث کاهش تلفات، مدیریت مصرف، هوشمند‌سازی و اتوماسیون، باید در اولویت برنامه‌های صنعت برق باشد .

محمد حسن متولی‌زاده در آیین تکریم و معارفه مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق مازندران اظهار کرد: خوشبختانه در ایران اسلامی پوشش صد در صدی برق را شاهد هستیم .

او با اشاره به اینکه پوشش صد در صدی برق در ایران در حالی با اهمیت است که هنوز یک و نیم میلیارد نفر معادل 20 درصد جمعیت کل جهان از نعمت برق بهره مند نیستند، افزود: مقرر شد در سال 2050 پوشش صد در صدی برق در جهان محقق شود .

مدیرعامل شرکت توانیر توان فنی و مهندسی صنعت برق در کشور را بالا دانست و تصریح کرد: برق رسانی در سیل اخیر نمونه‌ای از تلاش همکاران توزیع برق مازندران بود زمانی که دیده شد مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق مازندران همچون سایر همکاران در مناطق بحرانی حاضر بودند.

متولی‌زاده روش انتخاب مدیران در شرکت را به صورت فراخوان اعلام کرد و افزود: با روش فراخوان فرصت حضور همه توانمندان، متخصصان و جوانان برای تصدی امور فراهم می‌شود و در این روند شایسته سالاری صورت می‌گیرد.

مدیرعامل شرکت توانیر همدلی و همراهی کارکنان شرکت توزیع نیروی برق مازندران را نقطه عطفی برای توسعه و تعالی صنعت برق عنوان کرد . قابل ذکر است در این مراسم قاسم شهابی که به مدت 4سال تصدی امور شرکت توزیع نیروی برق مازندران را بر عهده داشت تکریم و رضا غفاری که پیش از این به عنوان معاون بهره‌برداری و دیسپاچینگ شرکت فعالیت داشت به عنوان مدیرعامل معارفه شد .

 

 

ارسال نظر