اخبار شهرستان‌ها

۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۴۳۹۹۳

خدمات رسانی مترو به تماشاگران مسابقه فوتبال

مدیریت ارتباطات شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه از خدمات رسانی در خط ۵ متروی تهران و حومه به تماشاگران مسابقه فوتبال استقلال ایران و الدحیل قطر در روز دوشنبه ۱۶ اردیبهشت ۹۸ خبر داد. خدمات رسانی در خط ۵ به تماشاگران مسابقه فوتبال استقلال و الدحیل تا پایان این بازی و جابجایی کامل مسافران از ایستگاه ورزشگاه آزادی ادامه خواهد داشت.در حال حاضر خط ۵ مترو حد فاصل ایستگاه های تهران(صادقیه) - گلشهر و بالعکس تا ساعت ۲۲:۳۰ دقیقه سرویس دهی دارد، اما با توجه به برگزاری این مسابقه در ساعت ۲۰:۳۰؛ شرکت بهره برداری متروی تهران اعلام می کند، تا پایان بازی و بازگشت کامل مسافران سرویس دهی در این خط ادامه خواهد داشت. همچنین به منظور تسهیل تردد و رفاه حال تماشاگران در صورت ازدحام جمعیت، قطار فوق العاده نیز اعزام خواهد شد. تماشاگران مسابقه فوتبال می تواند با انتخاب مترو به عنوان وسیله حمل و نقل عمومی، برای رسیدن به ورزشگاه آزادی و بازگشت به مقاصد اولیه خود سفری ایمن،سریع و پاک را تجربه کنند.

بهبود شرایط در فرآیند تحویل و تحول گاز

ساری|رسول داودی نژاد با اعلام این خبر اظهار کرد: در راستای بهبود شرایط و دقت در فرآیند تحویل و تحول گاز در سطح منطقه در حوزه اندازه‌گیری گاز در سال گذشته، اقدامات موثری صورت گرفت. مدیر منطقه 9 عملیات انتقال گاز افزود: از جمله این اقدامات می‌توان به پیگیری و رفع تعداد 921 مورد عدم انطباق در سطح تاسیسات تقلیل فشار گاز استان‌های تحت پوشش بر اساس دستورالعمل‌های ابلاغی شرکت ملی گاز و نیز به روز رسانی پارامترهای کیفی تعداد 447 فلوکامپیوتر در سطح استان‌های گلستان، مازندران و گیلان بر اساس نتایج آزمایشگاه صنعت و CG تاسیسات اندازه‌گیری آستارا اشاره کرد.

توقیف یک محموله چوب قاچاق در قزوین

قزوین|فرمانده انتظامی شهرستان قزوین گفت: یک محموله چوب قاچاق به وزن 17 تن در قزوین توسط پلیس توقیف شد. سرهنگ رسول فراهانی روز دوشنبه افزود: در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز ماموران انتظامی واحد گشت کورانه حین کنترل خودروهای عبوری در جاده کورانه - قزوین به یک دستگاه تریلی مشکوک و آن را متوقف کردند.این مسوول انتظامی ادامه گفت: در بررسی مدارک راننده مشخص شد وی فاقد مجوز حمل چوب بوده و پس از بازرسی از خودرو مورد نظر 17 تن چوب قاچاق کشف شد.فرمانده انتظامی شهرستان قزوین تصریح کرد: منابع طبیعی و جنگل‌ها میراث گذشتگان برای ما و آیندگان بوده و پلیس در برخورد با افرادی که به سرمایه ملی دست درازی می‌کنند، قاطع و جدی است.

مصرف آب در شهر سیل زده پلدختر رایگان  نیست

لرستان|رییس شرکت آبفا پلدختر درباره شایعاتی مبنی بر رایگان بودن بهای آب مصرفی در شهر

سیل‌زده پلدختر گفت: بهای آب در این شهر رایگان نیست و مانند روال گذشته محاسبه می‌شود. شهاب محمودی گفت: تمام کار و مشکلات ناشی از سیل در پلدختر در حوزه آب و فاضلاب برطرف شده و هیچ‌گونه مشکلی در این رابطه در سطح شهر وجود ندارد. وی افزود: اما متاسفانه و به خاطر اتفاقات اخیر مصرف آب مردم در سطح شهر بسیار بالا رفته که که از مردم می‌خواهیم در مصرف آب صرفه‌جویی کنند. محمودی درباره رایگان بودن مصرف آب در شهر سیل زده پلدختر گفت: در این رابطه هیچ‌گونه دستورالعملی مبنی بر رایگان بودن مصرف آب در شهر سیل زده پلدختر به این شرکت ارسال نشده است.

81 قلم کالا در لیست انتظار برای ممنوعیت خرید از ایران

سمنان|عضو هیات‌مدیره انجمن کارفرمایان صنعت سیمان کشور با اشاره به ممنوعیت واردات سیمان ایرانی از سوی کشور عراق، گفت: واحد‌های تولید سیمان کشور صادرات محور هستند و با ادامه این شرایط خطر جدی آنها را تهدید می‌کند.شهریار گراوندی با بیان اینکه دولت مرکزی عراق از پایان سال ۹۴ با افزایش ۱۰۰ درصدی تعرفه واردات سیمان باعث محدود شدن واردات سیمان از ایران شد، گفت: در این مدت اقلیم کردستان عراق از این افزایش تعرفه‌ها تبعیت نکرد و با تعرفه کمتری سیمان ایرانی از این منطقه وارد عراق می‌شد.

ساخت بزرگ‌ترین سینی مسی جهان در زنجان

زنجان|‌مدیرکل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان زنجان گفت: بزرگ‌ترین سینی مسی جهان به طول سه متر در زنجان ساخته شد.یحیی رحمتی افزود: بزرگ‌ترین سینی مسی جهان به طول ۳ متر و عرض ۱.۳۲ متر به سفارش امیر یکی از کشورهای حوزه خلیج‌فارس در زنجان ساخته شده است. وی ادامه داد: اکبر قزلباش سازنده این سینی گفته است که تاکنون سینی با این ابعاد با متریال مس در دنیا ساخته نشده است. همچنین در ساخت این سفارش از ۴ ورق مسی به قطر ۸ میلی‌متر استفاده شده که برای نخستین‌بار با جوش برنج ساخته شده است.

 

ارسال نظر