۹۳ درصد از شهر پل دختر از گل و لای پاکسازی شد

۱۳۹۸/۰۲/۱۰ - ۰۱:۰۸:۳۵
کد خبر: ۱۴۳۴۸۹
۹۳ درصد از شهر پل دختر 
از گل و لای پاکسازی شد

اصفهان|مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اصفهان گفت: با استفاده از ظرفیت چهار هزار نفر نیروی انسانی بعد از گذشت ۲۰ روز از سیل پل دختر، ۹۳ درصد از این شهر از گل و لای پاکسازی شده است.

به گزارش مهر، غلامحسین خانی دیروز در همایش مشترک بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و خیران

مسکن ساز استان اصفهان اظهار داشت: در اثر سیل اخیر ۱۷۲ هزار واحد مسکونی در کل کشور آسیب دیده است، البته میزان خسارت‌ها در استان خوزستان به شکل دقیق مشخص نشده است.

وی با بیان اینکه ۲۲ شهرستان اصفهان نیز از سیل آسیب دیدند، ابراز داشت: در مجموع شش هزار و ۹۵۰ واحد در استان اصفهان در جریان سیل آسیب دید.مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اصفهان با بیان اینکه پس از وقوع سیل در روز دوازدهم فروردین، تیم ما از ساعت ۶ صبح روز سیزدهم با تمام امکانات در پل دختر مستقر شد، ابراز داشت: در این زمان یک سوم شهر شامل ۳۰ هکتار در محاصره گل و لای قرار گرفت و سه هزار واحد مسکونی در گل غرق شد.

خانی با اشاره به اینکه پس از وقوع سیل در کشور به واقع همه نهادها و مردم کشور با تمام توان به کمک سیل‌زدگان آمدند، گفت: با استفاده از ظرفیت چهار هزار نفر نیروی انسانی و با بیل و چنگ وسایل مردم را از گل و لای بیرون کشیدیم به نوعی که امروز بعد از ۲۰ روز ۹۳ درصد از شهر پاکسازی شده است.

 

ارسال نظر