رشد ۲۱درصدی درآمد همراه اول در سال گذشته

۱۳۹۸/۰۲/۰۹ - ۰۰:۱۵:۱۸
کد خبر: ۱۴۳۳۹۵
رشد ۲۱درصدی درآمد همراه اول در سال گذشته

مدیرعامل همراه اول از برگزاری مجمع عمومی این شرکت در روز یکشنبه ۱۵ اردیبهشت ماه خبر داد.

به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران حمید فرهنگ مدیرعامل همراه اول در جمع خبرنگاران اعلام کرد: مجمع عمومی این شرکت روز یکشنبه ۱۵ اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد.

فرهنگ اعلام کرد: در سال گذشته درآمدهای همراه اول به میزان ۲۱درصد رشد و سهم بازار این شرکت نیز افزایش داشته است. مدیرعامل همراه اول افزود: تمرکز برنامه‌های همراه اول روی توسعه تحول دیجیتال و ارایه سرویس‌های سازمانی (B۲B) است.

وی در ادامه با اشاره به همکاری توسکا و صداوسیما در پاسخ به سوالی گفت: به زودی در رابطه با قرارداد شرکت توسعه کسب و کار ایرانی (توسکا) با صدا وسیما و اپلیکیشن «روبیکا» در جلسه هیات‌مدیره همراه اول تصمیم‌گیری خواهد شد. مدیرعامل همراه اول ضمن تکذیب برخی اخبار در رابطه با نقش ستاداجرایی فرمان حضرت امام در مدیریت شرکت توسعه کسب و کار ایرانی (توسکا) و اپلیکیشن «روبیکا» اعلام کرد: با وجود تبلیغات برخی رسانه‌ها و اشخاص در شبکه‌های اجتماعی، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام هیچگونه مالکیت، مدیریت و انتفاعی از این شرکت و اپلیکیشن روبیکا نداشته و ندارد و این اخبار و تبلیغات اساساً کذب است. فرهنگ در پایان با اشاره به اقدامات اپراتور اول در مورد سیل اخیر افزود: همراه اول در روزهای اخیر علاوه بر برقراری مکالمه رایگان در مناطق سیل‌زده، برخی اقلام امدادی مورد نیاز مردم این مناطق را نیز تامین کرده است.

 

 

ارسال نظر