ایلام| نماینده مردم استان ایلام در مجلس دهم می‌گوید: فشار بانک‌ها به بدهکاران سیل زده و ضامن‌های آنان جای نگرانی دارد.

۱۳۹۸/۰۱/۲۷ - ۰۱:۰۵:۲۲
کد خبر: ۱۴۲۶۲۶

کودک 6 ساله خمینی‌شهری جان مادرش را نجات داد

مرکزی|شب گذشته ویدئویی در فضای مجازی منتشر شد که حاوی تماس تلفنی یک کودک خمینی‌شهری با مرکز اورژانس ۱۱۵ اصفهان و درخواست کمک برای نجات جان مادر بود.

مسوول اورژانس ۱۱۵ شهرستان خمینی‌شهر در گفت‌وگو با خبرنگاران در خمینی‌شهر ضمن تایید این خبر، اظهار کرد: شنبه کودکی شش‌ساله با مرکز اورژانس ۱۱۵ اصفهان تماس می‌گیرد و برای نجات جان مادرش درخواست کمک می‌کند.مسعود پیرحاجی گفت: خوشبختانه همکار ما در مرکز پیام با حوصله به صحبت‌های این کودک گوش می‌کند و شرح حال کاملی از وی می‌گیرد.وی ادامه داد: با اعزام به موقع نیروهای اورژانس و حضور در محل، مادر این فرزند به بیمارستان منتقل می‌شود و پس از انجام اقدامات درمانی لازم فرد مذکور نجات می‌یابد.

بازدید معاون رییس‌جمهوری از غرفه ذوب‌آهن

اصفهان|عیسی کلانتری معاون رییس‌جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست از غرفه ذوب‌آهن بازدید کرد. عیسی کلانتری رییس سازمان حفاظت محیط زیست ضمن بازدید از نمایشگاه محیط زیست با حضور در غرفه ذوب‌آهن اصفهان و در گفت‌وگو با مسوولان و کارشناسان این شرکت در جریان اقدامات محیط زیستی این شرکت قرار گرفت.

دیدار با کارکنان مرکز بهره‌برداری خطوط لوله گاز

ساری|رسول داودی‌نژاد با حضور در مرکز و تاسیسات تقویت فشار گاز نور با کارکنان این تاسیسات دیدار کرد و سال نو را به آنان تبریک گفت.

وی با آرزوی موفقیت و سلامتی برای کارکنان و تشکر و قدردانی از تلاش‌های یک ساله آنان، اظهار امیدواری کرد که با همت و تلاش همه همکاران بتوانیم در سال جاری نیز با عزم جدی در پیشبرد برنامه‌ها و رسیدن به اهداف سازمانی گام‌های موثری‌برداریم.

مشارکت مردم در کالاهای سلامت محور قاچاق

ساری|معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی مازندران از راه‌اندازی سامانه اینترنتی اطلاع‌رسانی قاچاق کالاهای سلامت محور جهت فرهم آمدن امکان مشارکت مستقیم مردم در گزارش کالاهای سلامت محور قاچاق و غیرمجاز خبر داد.

محمدرضا شیران معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی مازندران ضمن اعلام مطلب فوق با بیان اینکه در بازرسی‌های انجام شده از ۷۸۶۸ مرکز عرضه و توزیع کالاهای سلامت محور شامل محصولات غذایی، آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی، فرآورده‌های دارویی، مکمل‌های تغذیه‌ای و بدنسازی و ملزومات و تجهیزات پزشکی طی سال ۱۳۹۷، ۱۵۹۵۵۷ قلم انواع کالاهای سلامت محور قاچاق و نیز ۸۱۰ کیلوگرم برنج قاچاق مجموعاً به ارزش۵، ۷۵۲، ۹۵۵، ۶۹۴ ریال کشف شد؛ افزود، طی این بازرسی‌ها، ۳۴۲ واحد متخلف شناسایی و ۲۷۴ پرونده کالاهای سلامت محور به تعزیرات حکومتی یا دادسرا ارسال شده و ۶۸ پرونده نیز به کمیسیون ماده ۲۰ قانون مربوط به مقررات امور پزشکی و دارویی ارجاع گردیده تا اقدامات قانونی لازم بعمل آید. شیران به اقدامات فرهنگی و آموزشی مبارزه با قاچاق کالاهای سلامت‌محور در سال ۱۳۹۷ اشاره کرد و افزود: دوره‌های آموزشی برگزار شده در حوزه مبارزه با قاچاق محصولات سلامت‌محور ۱۳۲۹۰ نفر ساعت بوده که نسبت به سال قبل ۲۰ درصد رشد داشت .

بازارچه مرزی ماهیرود از خسارات سیل در امان ماند

بیرجند|رییس سازمان بازارچه‌های مرزی خراسان‌جنوبی گفت: در پی بارندگی‌های اخیر با توجه به اخطاریه‌ها و هشدارهای داده شده تدابیر لازم انجام و خوشبختانه سیلاب هیچ گونه خسارتی به بازارچه مرزی ماهیرود نداشت.

محمدرضا فخر در ارتباط با سیلابی شدن بازارچه مرزی ماهیرود اظهار داشت: با توجه به اخطاریه‌ها و هشدارهایی که داده شده بود اقدامات و تدابیر لازم برای پیشگیری از خسارت سیل و آبگرفتگی انجام گرفت.وی با بیان اینکه خوشبختانه هیچ مشکلی برای بازارچه، پایانه مرزی و قطعه منفصله ماهیرود به وجود نیامده است، اضافه کرد: هیچ‌گونه خسارتی به تأسیسات این بازارچه وارد نشده و در حال حاضر نیز فعال است.

ایجاد کانال برای جلوگیری از ورود دوباره آب‌ به گمیشان

گرگان|مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای گلستان از احداث کانال 4 کیلومتری صفا ایشان در گمیشان خبر داد. علی نظری اظهار کرد: این پروژه با اثر بخشی محافظت از شهر و روستاهای گمیشان جهت ممانعت از ورود آب انجام شده است. وی با تاکید بر اینکه طراحی و نظارت کامل این پروژه‌ها با شرکت آب منطقه‌ای گلستان است، افزود: در این پروژه ارتش جمهوری اسلامی ایران با ماشین آلات خود در احداث کانال نقش داشته است. نظری در خصوص ترمیم و تقویت دیواره کانال احداثی محدوده روستاهای چارقلی و دهنه، گفت: این عملیات در طول مسیر کانال و به صورت نقطه‌ای انجام شده است.

 

ارسال نظر