قرارگیری سرویس‌های ارزش افزوده در مدار مشتری‌مداری

۱۳۹۸/۰۱/۱۹ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۴۲۰۰۵

در حالی که سیل تبلیغات این سرویس‌ها، آرامش جامعه و مشترکان موبایل را تحت تأثیر قرار داده است، همراه اول در اقدامی مشتری مدارانه جهت بهبود کیفیت محتوا و خدمات دیجیتال، دست به چنین اقدامی زده است.   اپراتور اول در ابلاغی شرکت‌های ارایه‌دهنده خدمات ارزش افزوده به مشترکان این اپراتور را از اعطای هر نوع جایزه در قالب قرعه‌کشی منع کرد. در حالی که سیل تبلیغات این سرویس‌ها، آرامش جامعه و مشترکان موبایل را تحت تأثیر قرار داده است، همراه اول در اقدامی مشتری‌مدارانه جهت بهبود کیفیت محتوا و خدمات دیجیتال، دست به چنین اقدامی زده است.

 

ارسال نظر