عملکرد موفقیت‌آمیز فولاد مبارکه در تولید و سودآوری

۱۳۹۸/۰۱/۱۸ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۴۱۹۲۰
عملکرد موفقیت‌آمیز فولاد مبارکه در تولید و سودآوری

اصفهان| مدیرعامل فولاد مبارکه، در گردهمایی مدیریت و کارکنان شرکت، طی سخنانی با اشاره به ویژگی‌های مولای متقیان حضرت علی(ع) گفت: در شرایط اقتصادی فعلی کشور، همه ما باید رفتار و شیوه این امام همام را سرلوحه کار خود قرار دهیم تا بتوانیم به‌خوبی بر مشکلات فائق آییم.

 عظیمیان در ادامه از زحمات مدیریت و کارکنان شرکت در سال 97 قدردانی کرد و با بیان اینکه عملکرد فولاد مبارکه در سال 97 در تولید و سودآوری اقتصادی بسیار موفقیت‌آمیز بوده است، گفت: فولاد مبارکه توانست اهداف سال 97 خود را در اکثر نواحــی و بخش‌ها به‌خــوبی محقق کند.

مهندس عظیمیان ضمن ارائه گزارش عملکرد نواحی مختلف شرکت افزود: با تلاش کارکنان واحد گندله‌سازی میزان تولید در این بخش با 2 درصد رشد نسبت به مدت مشابه سال قبل به 7 میلیون و 460 هزار تن رسید. در تولید محصولات گرم، کارکنان بلندهمت نورد گرم فولاد مبارکه و مجتمع فولاد سبا، درحالی که برنامه سال 97 تولید 6 میلیون و 300 هزار تن بود، موفق به تولید 6 میلیون و 365 هزار تن کلاف گرم شدند. در بخش محصولات سرد و پوشش‌دار نیز برنامه سالانه تولید یک‌میلیون و 495 هزار تن بود که با تلاش جمعی کارکنان در پایان سال تولید یک‌میلیون و 555 هزار تن محصولات سرد محقق شد.

 

ارسال نظر