ویژه

۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۴۱۴۴۴
ویژه

چهارمین نشست ستاد مشترک  بررسی مصوبات ۴ کارگروه

 چهارمین نشست ستاد مشترک بخش تعاون با حضور رییس اتاق تعاون، معاونت تعاون وزارتخانه، مدیران و معاونین در اتاق تعاون ایران برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی اتاق تعاون ایران، چهارمین نشست ستاد مشترک بخش تعاون با حضور بهمن عبداللهی رییس اتاق تعاون، محمدجعفر کبیری معاون تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و نمایندگان اتاق تعاون و معاونت امور تعاون برگزار شد.  در این ستاد به بررسی مصوبات جلسات چهارکارگروه تخصصی که در هفته پیشین برگزار گردیده بود؛ پرداخته شد.

در این ستاد، اولویت‌های این کارگروه به ترتیب واگذاری‌ها، تقویت نهاده‌های مالی و بهبود فضای کسب و کار اعلام شد و در خصوص روش‌ها و نحوه واگذاری‌ها و فعالیت‌های اجرایی سال آتی بحث شد.

اولویت‌های این کارگروه شامل تدوین تقویم آموزشی مشترک، ترویج و توسعه و ایجاد کلینیک‌های مشاوره‌ای و تشریح فعالیت‌های عملیاتی برای سال جدید مورد بررسی قرار گرفت. در این جلسه به بحث ارایه راهکارها و پیشنهادات جهت توسعه بخش تعاون بر اساس سند توسعه پرداخته شد و در خصوص پیگیری اجرای سند به سامانه مشوق‌ها و حمایت‌ها که در کشور نسبت به بخش تعاون وجود دارد و الزامی است، اشاره و مقرر شد از سال جدید فعالیت این سامانه تکمیل شود؛ در این ستاد همچنین به بحث رسیدگی به مشکلات استان‌ها و پیگیری یکپارچه‌سازی اطلاعات وزارت تعاون و اتاق تعاون ایران و تبادل اطلاعات با گمرک جمهوری اسلامی ایران نیز پرداخته شد.رسیدگی به مصوبات کارگروه چهارم به جلسه آتی موکول شد.

دهمین جشنواره ملی بهره‌وری با حضور اتاق تعاون

 جشن 10 سالگی جشنواره ملی بهره‌وری و مراسم تقدیر از برترین‌های دهمین دوره مسابقه ملی بهره‌وری با حضور فعالان بخش تعاون و هیات تجاری کشور سوریه در مرکز نمایشگاهی بازار بزرگ ایران برگزار شد.

به گزارش «تعادل» از پایگاه اطلاع‌رسانی اتاق تعاون ایران، در این مراسم نمایندگانی از هزار شرکت برتر در زمینه بهره‌وری و مدیران عامل شرکت‌های نامزد در دهمین دوره و برگزیدگان ۹ دوره پیشین مسابقه ملی بهره‌وری همچنین هیات تجاری از کشور سوریه حضور داشتند. تعداد بالای سازمان‌هایی که در هر دوره جشنواره مورد بررسی قرار می‌گیرند یکی از برتری‌های این جشنواره است و به جرأت می‌توان گفت هیچ برنامه‌ای با این تعداد شرکت‌کننده به تفکیک هر صنعت تا به امروز در ایران برگزار نشده است.

 

ارسال نظر