اخبار شهرستان‌ها

۱۳۹۷/۱۲/۱۶ - ۰۱:۰۵:۵۱
کد خبر: ۱۴۱۰۲۵

دستگیری 16 دلال ارز در شیراز

شیراز| ‌معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان فارس گفت: 16 دلال ارز که با استقرار در خیابان زند شیراز مبادلات ارزی غیرقانونی انجام می‌دادند، دستگیر شدند.

سرهنگ کاووس محمدی دیروز اعلام کرد: در پی نابسامانی بازار ارز و بروز نوسانات قیمت، طرح برخورد قانونی با دلالان و صرافی‌های غیرمجاز به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی استان فارس قرار گرفته است.

وی ادامه داد: در این راستا عملیات یک روزه مبارزه با دلالان ارزی پس از انجام کارهای اطلاعاتی و پلیسی توسط ماموران انتظامی اجرایی شد.

این مقام انتظامی افزود: در نتیجه اجرای این عملیات، از متهمان دستگیر شده مبالغی ارز شامل 513 میلیون و 105 هزار ریال وجه نقد، 15هزار و 988 دلار، یک هزار و 330 یورو، یک هزار و 550 پوند انگلیس، 12هزار و 624 لیر ترکیه، 3 هزار و 335 درهم امارات، 29 هزار و 500 ریال قطر، 93 ریال عمان، 100دینار عراقی، یک هزار افغانی، یک سکه تمام بهار آزادی، یک دستگاه کارت خوان و تعدادی کارت بانکی کشف و ضبط شد.

همکاری ایران و آذربایجان در اجرای سیاست‌های اقتصادی

 آستارا| در پی‌سفر رییس‌جمهور به استان‌گیلان و افتتاح خط آهن قزوین - رشت، دیروز جاوید قربان اف رییس خط آهن سراسری جمهوری آذربایجان جهت حضور در این مراسم از طریق مرز آستارا وارد کشور شد.

رییس خط آهن سراسری جمهوری آذربایجان گفت: ایران و آذربایجان در راستای اجرای سیاست‌های اقتصادی همواره در کنار هم بوده‌اند که راه‌اندازی کریدور شمال و جنوب یکی از مصادیق بارز آن است.

جاوید قربان اف در همین رابطه طی سخنان کوتاهی در جمع خبرنگاران گفت: امیدوارم که این افتتاح برای هر دو کشور مایه خیر و برکت باشد چرا که بسیاری به راه‌اندازی این کریدور حتی باور هم نداشتند چه برسد به اینکه شاهد بهره‌برداری از آن هم باشند ولی ما اکنون مشاهده می‌کنیم که در سال میلادی گذشته بالغ بر ۲۷۰ هزار تن کالا از همین طریق جابه‌جا شده و پیش‌بینی می‌کنیم که تا پایان ماه مارس این رقم به بالای ۵۰۰ هزار تن برسد.

 

 

ارسال نظر