۵۴۰ میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید پرداخت‌شد

۱۳۹۷/۱۲/۰۲ - ۰۰:۰۵:۵۹
کد خبر: ۱۴۰۰۴۳
۵۴۰ میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید  پرداخت‌شد

سمنان| در شرایطی که موضوع تامین مالی بنگاه‌های اغقتصادی یکی از مطالبات اصلی اهالی تولید و صنعت از دولت محسوب می‌شود؛ رییس صنعت معدن و تجارت استان سمنان گفت: در سال جاری ۵۴۰ میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید سامانه بهین یاب برای واحدهای تولیدی استان پرداخت‌شده است.

به گزارش مهر، بهروز اسودی صبح دیروز در یک‌صد و سی و سومین جلسه کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان سمنان به میزبانی استانداری ضمن بیان اینکه در سال ۹۷ تاکنون یک هزار و ۷۴۱ واحد تولیدی متقاضی دریافت تسهیلات بهین یاب شده‌اند، تأکید کرد: این واحدهای تولیدی در بخش‌های صنعت معدن و کشاورزی و دامداری و همچنین خدمات شامل گردشگری ثبت‌نام کرده‌اند.  وی بابیان اینکه ۵۴۰ میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید در سال جاری تاکنون به واحدهای مشکل‌دار تولیدی در سطح استان پرداخت شده است، افزود: ۲۴۲ واحد تولیدی استان این وام‌ها را از سامانه بهین‌یاب دریافت کردند.

رییس صنعت معدن و تجارت استان سمنان گفت: در بخش رفع موانع تولید استان و با اهتمام اعضای کارگروه، مشکلات ۶۹۹ واحد تولیدی از ابتدای سال ۹۷ تاکنون بررسی شده است.

اسودی با بیان اینکه ۷۲درصد مصوبات کارگروه رفع موانع تولید استان سمنان اجرایی شده است، ابراز کرد: این امر نشان‌دهنده عزم خوب مجموعه مدیران استان برای رفع موانع تولید است.

وی افزود: از یک هزار و ۶۰۷ مصوبه کارگروه رفع موانع تولید استان سمنان، ۴۴درصد مربوط به امور بانکی و تسهیلات بوده که همراهی بیشتر بانک‌های عامل در سطح استان با این امر مطلوب است.

 

 

ارسال نظر