اخبار ویژه

۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۰۰:۰۵:۲۵
کد خبر: ۱۳۹۹۶۶

تجلیل مترو از خانواده معظم شهدا

شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه در راستای منویات مقام معظم رهبری حضرت آیت‌ا... خامنه‌ای (مدظله‌العالی) و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا در سالروز وفات حضرت‌ام البنین(س) و روز تکریم مادران و همسران شهدا، از خانواده‌های معزز شاهد شاغل در شرکت تقدیر شد. به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره راه آهن شهری تهران و حومه مراسم تجلیل و تکریم فرزندان شاهد به همراه مادران با عنوان تکریم شقایق‌ها صبح روز 30 بهمن ماه 97 با حضور خانواده محترم شهدا، سردار پاسدارحاج علی فضلی، دکتر جلالی مدیرکل محترم امور ایثارگران شهرداری تهران، مجتبی سالک رییس سازمان بسیج شهرداری تهران معاونین و مدیران شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه برگزار شد. سردار فضلی در حاشیه مراسم تکریم شقایق‌ها ضمن ابراز خرسندی از حضور در کنار خانواده محترم شهدا، همسران و فرزندان گفت: خداوند را شاکریم که روزی ما شد تا در مجلس تجلیل از خانواده شهدا حضور داشته باشیم. سردار فضلی به فرمایشات رهبر کبیر انقلاب اسلامی در زمان جنگ تحمیلی که فرموده بودند دشمن را لحظه‌ای به حال خود وا مگذارید اشاره کرده و افزودند: این فرمایش حضرت امام (ره) نه‌تنها در زمان جنگ تحمیلی بلکه در حال حاضر که دشمن با حربه‌های جدید به دنبال ضربه زدن به ما است، کاربرد دارد.

اهدای تندیس مدیر نمونه  به مدیرعامل متروی تهران

در اولین نشست هم اندیشی مدیران و دستگاه‌های اجرایی، تولیدکنندگان، سازندگان، پیمانکاران و مشاوران صنعت حمل و نقل فرنوش نوبخت نایب‌رییس هیات‌مدیره و مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه از طرف انجمن علمی و مهندسی حمل و نقل ریلی به عنوان مدیر نمونه حمل و نقل ریلی معرفی و تندیس یادبودی اهدا شد. فرنوش نوبخت هدف اصلی کانون را برقراری ارتباط بین صنعت و تولیدکنندگان بیان کرد و افزود: با راه‌اندازی این کانون تولیدکنندگانی که به دنبال حضور در بازار یا بازار بهتر هستند می‌توانند ارتباط خوب و محکمی را با صنعتگران برقرار کنند. وی با اشاره به اینکه درحال حاضر شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه ارتباط خوبی با تولیدکنندگان درحوزه دانشگاهی با دانشگاه صنعت شریف به عنوان مشاور دارد تصریح کرد: کانون دانش، صنعت و بازار می‌تواند این ارتباط را بهتر و قوی‌تر کند.

راه‌اندازی سامانه شناسایی پیمانکاران ایرانول

سامانه شناسایی تامین‌کنندگان و پیمانکاران شرکت نفت ایرانول به منظور شفاف‌سازی، حذف واسطه‌ها و مستند‌سازی، تحت نظارت و کنترل مدیرعامل و اعضای هیات‌مدیره به آدرس www.iranol.ir رونمایی و راه‌اندازی شد .  عیسی اسحاقی در جلسه شورای مدیران و مسوولان ایرانول در پالایشگاه آبادان، گفت: با استفاده از این سامانه، تامین‌کنندگان و پیمانکاران می‌توانند بدون واسطه و به صورت مستقیم، توانایی‌ها و پتانسیل‌های خود را معرفی کرده و شرکت نفت ایرانول اقلام مورد نیاز خود را از تولید‌کننده یا تامین‌کننده آن به صورت مستقیم تهیه و در نتیجه موجبات کاهش قیمت تمام شده محصولات و ایجاد ارزش افزوده برای ایرانول و خریداران فراهم‌اید .

فولاد مبارکه بر قله سرمایه‌گذاری بورس ایستاد

مجمع عمومی فوق‌العاده شرکت فولاد مبارکه امروز با حضور 75 درصد سهامداران شرکت در محل سالن نگین سپاهان شهر برگزار شد و طی آن افزایش سرمایه شرکت از 75 هزار میلیارد ریال به 130 هزار میلیارد ریال با اکثریت آرای سهامداران حاضر در مجمع به تصویب رسید. در این مجمع حمیدرضا عظیمیان، رییس مجمع، ضمن پاسخگویی به سوالات سهامداران درخصوص افزایش سرمایه گفت: شرکت فولاد مبارکه اکنون در بین شرکت‌های بورسی دارای بالاترین سرمایه است. وی افزود: با افزایش سرمایه سود انباشته شرکت به میزان 57 هزار و 740 میلیارد ریال است که 33 درصد آن برای تکمیل طرح‌های در دست اجرا، 37 درصد برای اصلاح ساختارهای مالی، 14 درصد برای مشارکت در افزایش سرمایه شرکت‌های فرعی و 16 درصد برای تحصیل سرمایه‌ها هزینه خواهد شد.

هیچ آبی از خراسان جنوبی به سمت افغانستان نمی‌رود

بیرجند|معاون حفاظت و بهره‌برداری شرکت آب منطقه‌ای خراسان جنوبی گفت: موضوع خروج سالانه ۷۰۰ میلیون مترمکعب آب از استان صحت ندارد و هیچ آبی از استان به سمت افغانستان نمی‌رود.

سید سعید پورجعفر، در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: در حال حاضر حدود ۱۲ هزار منبع آبی در سطح استان وجود دارد. وی با بیان اینکه از این تعداد ۶۲۵۲ قنات، ۲۱۸۹ چشمه و ۳۴۱۰ چاه است، گفت: خراسان جنوبی نسبت به کشور کمترین چاه غیرمجاز را دارد. معاون حفاظت و بهره‌برداری شرکت آب منطقه‌ای خراسان جنوبی افزود: سالانه حدود ۲.۶۸ میلیون مترمکعب آب موثر از سفره‌های زیرزمینی برداشت می‌شود.

 

ارسال نظر