چهره‌های استانی

۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۰۰:۰۲:۰۹
کد خبر: ۱۳۹۸۹۱

اولویت نخست ارتقای سلامت بازنشستگان و مستمری‌بگیران است

ایلام|مدیرکل تأمین اجتماعی استان ایلام گفت: اولویت نخست در ایلام ارتقای سلامت بازنشستگان و مستمری‌بگیران تأمین اجتماعی است. سهیلا ملکشاهی در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم در ایلام اظهار داشت: علاوه بر ارایه خدمات بیمه‌ای و مستمری افزایش سطح دانش، آگاهی، توانمندی، خودمراقبتی و رعایت بهداشت و توجه به سلامت جسم و روان از جمله برنامه‌های تأمین اجتماعی استان ایلام برای سلامت روحی و جسمی بازنشستگان تحت پوشش است.

 مدیرکل تأمین اجتماعی استان ایلام به نقش سلامت در توسعه اشاره کرد و گفت: توسعه اجتماعی نیازمند فرهنگ‌سازی برای جلوگیری از فقر حرکتی است که این مهم میان بازنشستگان موجب انتقال شادی و نشاط در جامعه می‌شود. وی در ادامه افزود: اجرای فعالیت‌های ورزشی، افزایش امید به زندگی، ارتقای وضع اجتماعی و توجه به منزلت بازنشستگان می‌تواند در کاهش بار مالی تأمین اجتماعی و افزایش امید و سطح رفاه بازنشستگان موثر باشد. او به امیدآفرینی در جامعه اشاره کرد و توصیه‌های مقام معظم رهبری در تزریق امید به جامعه را مورد اشاره قرار داد و گفت: اقدامات خودمراقبتی در زمینه سلامت و گسترش روحیه نشاط و سلامت در خانواده‌ها به‌منظور افزایش امید به زندگی است.

افتتاح جایگاه اختصاصی عرضه سوخت در چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی

مازندران|مدیرشرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ساری، گفت: دوازدهمین جایگاه اختصاصی عرضه سوخت در ناحیه بهشهر افتتاح شد. سبحان رجب پور مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ساری در مراسم افتتاحیه که مورخه ۲۱ بهمن ۹۷ درجایگاه اختصاصی عرضه سوخت ترابری سجادی در جمع مقامات ومسوولان استانی، عنوان کرد: جایگاه اختصاصی عرضه سوخت مایع (بنزین، بنزین سوپرو نفتگاز) شهرستان بهشهر با نام (سجادی) در مدار سوخت رسانی قرار گرفت وبا افتتاح این جایگاه در این شهرستان شاهد بهبود در ارایه خدمات سوخت رسانی به خودروها خواهیم بود. سبحان رجب پور ادامه داد: جایگاه تک منظوره فرآورده‌های نفتی (سجادی) بهشهر با صرف هزینه‌ای بالغ بر ۳۵ میلیارد ریال با سرمایه‌گذاری آورده شخصی به بهره‌برداری رسید . او با احتساب جایگاه‌های افتتاح شده در سال‌های اخیر، بیان کرد: با افتتاح جایگاه (سجادی) بهشهر در حال حاضر منطقه ساری در 8  شهر تحت پوشش خود تعداد ۱۲۴ باب جایگاه عرضه سوخت مایع و تعداد ۸۶ باب جایگاه سی ان جی و دو منظوره دارد و جایگاه عرضه سوخت (سجادی) بهشهر به منظور ارایه خدمات هرچه بهتر سوخت رسانی به همشهریان و مسافرین با زمان‌بندی زود‌تر از موعد، در دهه فجر ۹۷ به بهره‌برداری رسید .

 

ارسال نظر