تشکیل دبیرخانه تسهیل و رفع موانع تعاون در اتاق تعاون فارس

۱۳۹۷/۱۱/۲۸ - ۰۱:۲۱:۳۴
کد خبر: ۱۳۹۷۲۶
تشکیل دبیرخانه تسهیل و رفع موانع تعاون
 در اتاق تعاون فارس

با توجه به مشکلات تعاونی‌ها در مسیر توسعه و بهبود عملکرد اقتصادی تعاونی‌ها، رییس اتاق تعاون فارس از تشکیل کارگروه تسهیل و رفع موانع تعاون خبر داد.

به گزارش تعادل از پایگاه اطلاع‌رسانی اتاق تعاون ایران، بهروز فرهنگیان رییس اتاق تعاون فارس گفت: با توجه به گلایه‌های متعدد تعاونی‌ها از مشکلات موجود در مسیر توسعه و بهبود عملکرد اقتصادی تعاونی‌ها و به منظور بررسی و آسیب‌شناسی مشکلات فعالان بخش تعاون، اتاق تعاون فارس اقدام به ایجاد دبیرخانه رفع موانع تعاون کرده است.

وی با بیان اینکه دبیرخانه کارگروه، در شیفت‌های صبح و عصر آماده پذیرش و دریافت مشکلات تعاونی‌ها خواهد بود، افزود: تعاونی‌ها می‌توانند مشکلات صنفی خود را از جمله امور مالیاتی، بیمه، مسائل بانکی، روابط کار، مسائل حقوقی و داوری، بازرگانی صادرات، گمرک، محیط کسب و کار و …را مطرح کنند.

رییس اتاق تعاون استان فارس خاطرنشان کرد: دبیرخانه کارگروه پس از دریافت تقاضا، جلسات بررسی، ارزیابی و مشاوره با متقاضیان برگزار می‌نماید و موضوعات مطرح شده مورد پایش و پیگیری قرار می‌گیرند.

فرهنگیان اضافه کرد: اتاق تعاون فارس، عضو کارگروه‌های مهمی در استان از جمله کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید، ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی با شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی، هیات‌های حل اختلاف مالیاتی، شورای توسعه تعاون، کمیسیون صیانت قضایی از حقوق فعالان اقتصادی، کارگروه توسعه اقتصادی، کمیسیون نظارت بر عملکرد واحدهای صنفی، کمیسیون نظارت بر تعاونی‌های استان و… است و می‌تواند از این مسیر مشکلات تعاونی‌ها را در حوزه‌های مختلف پیگیری کند.

 

 

ارسال نظر