ویژه

۱۳۹۷/۱۱/۱۸ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۳۹۳۲۲

استقرار مرکز نوآوری در بانک رفاه نقطه عطف تحولات مثبت

  مدیرعامل بانک رفاه گفت: استقرار مرکز نوآوری در بانک رفاه نقطه عطف تحولات مثبت برای بانک و توسعه دانش، علم و پژوهش یکی از شروط اصلی تأمین نیازهای مشتریان است. به گزارش روابط عمومی بانک رفاه کارگران، سهمانی در ایین افتتاح مرکز نوآوری بانک رفاه با بیان اینکه این اقدام سرآغاز تحولات اساسی در آینده خواهد شد، گفت: تردیدی نیست که این مرکز می‌تواند سر آغاز تحولات کمّی و کیفی بسیاری در بانک شود. مدیرعامل بانک رفاه با ابراز امیدواری از اینکه این مرکز آغازی برای تحولات جدی در رشد فرهنگ و توسعه اکوسیستم نوآوری در بانک و توسعه رویکردهای مدیریت شود خاطرنشان ساخت: با آغاز به کار این مرکز میزان بهره مندی بانک از مزایای فناوری‌های نوین در حوزه‌های مختلف افزایش خواهد یافت. وی با بیان اینکه در نظام بانکی و بانک رفاه جای کار بسیار وجود دارد افزود: برای آنکه بتوانیم نیازهای مشتریان را تأمین کنیم و سبد خدمات بانک را متنوع‌سازیم یکی از شروط اصلی توسعه دانش، علم و پژوهش در بانک است.

مدیرعامل بانک رفاه: مشتریان ولی نعمتان ما هستند

مدیرعامل بانک رفاه گفت: مشتریان ولی نعمتان ما هستند، در مسیر خدمت رسانی به مشتریان و ذی نفعان از هیچ کوششی فروگذار نخواهیم کرد.

به گزارش روابط عمومی بانک رفاه کارگران، دکتر سهمانی در نشست مستقیم تلفنی با مشتریان که 17 بهمن ماه سال جاری و از طریق مرکز فراد (مرکز پاسخگویی و ارتباطات مردمی) صورت گرفت، مشتریان را سرمایه‌های اصلی و ولی نعمتان بانک توصیف کرد و اظهار داشت: بانک به دنبال ارایه خدمات با کیفیت و روزآمد به تمامی مشتریان است.

دکتر سهمانی ضمن تاکید بر تداوم نشست‌ها تصریح کرد: باید تمامی سطوح مدیریتی بانک به صورت بی‌واسطه شنوای مسائل و پیشنهادهای ذی نفعان باشند و امیدوارم با حضور در این مرکز بتوانیم در رفع چالش‌های مشتریان گام‌های اثربخشی‌برداریم و رضایت بیش از پیش ایشان را فراهم‌سازیم.

مدیرعامل بانک رفاه با بیان اینکه باید بخش مهمی از وظایف ما مسوولان و خدمتگزاران مردم پاسخگویی باشد گفت: لازم است تمامی مسوولان بانک در زمینه پاسخگویی اهتمام ویژه داشته و در اسرع وقت پاسخگوی مسائل مشتریان باشند.

 

 

ارسال نظر