متروی تهران در روز 22 بهمن رایگان است

۱۳۹۷/۱۱/۱۷ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۳۹۲۵۲
متروی تهران در روز 22 بهمن رایگان است

نایب‌رییس هیات‌مدیره و مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه از رایگان بودن خدمات این ناوگان به شرکت‌کنندگان در مراسم راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن 97 خبر داد. به گزارش تعادل از مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه، فرنوش نوبخت ضمن تبریک فرارسیدن چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی افزود: در روز 22 بهمن 1397 متروی تهران و حومه با آمادگی کامل، خدمات ویژه‌ای را به شهروندان و مسافران گرامی ارایه خواهد کرد.

او با بیان اینکه در این روز خدمات رسانی در خطوط 1، 2، 3، 4 و 5 متروی تهران و حومه افزایش می‌یابد تصریح کرد: با توجه به قرارگیری تعدادی از ایستگاه‌های متروی تهران در مسیر راهپیمایی باشکوه 22 بهمن، استفاده از این ناوگان حمل و نقل ریلی درون شهری بهترین انتخاب برای شهروندان محترم است، به همین خاطر شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه اقدامات ویژه‌ای را برای خدمات دهی در این روز در نظر گرفته که کاهش فاصله حرکت قطارها یکی از آنهاست. مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه افزود: در این روز با افزایش اعزام قطارها در خطوط 1، 2، 3، 4و 5 متروی تهران و حومه؛ فاصله حرکت در خط یک از 7 دقیقه به 5 دقیقه، در خط دو از 7 دقیقه به 4دقیقه، در خط سه از 12 دقیقه به 9 دقیقه، در خط چهار از 8 دقیقه به 4 دقیقه و در خط پنج از 20 دقیقه به 15 دقیقه کاهش می‌یابد. ضمن آنکه در صورت نیاز آمادگی برای اعزام قطارهای فوق‌العاده نیز وجود دارد.

نوبخت با اشاره به اینکه خدمات مترو از ابتدای صبح روز 22بهمن تا پایان مراسم راهپیمایی رایگان است خاطرنشان کرد: بعد از پایان مراسم نیز پذیرش مسافر در ایستگاه‌هایی که در مسیر راهپیمایی قرار دارند، جهت بازگشت راهپیمایان به مقاصد خود به صورت رایگان انجام می‌شود.

گفتنی است، طبق روال هرسال و به منظور حفظ نظم و امنیت در برگزاری مراسم روز 22 بهمن، ایستگاه متروی میدان آزادی واقع در خط چهار مترو تا پایان مراسم بسته خواهد بود.

 

ارسال نظر