برنامه کمیسیون‌های این هفته اتاق تعاون ایران اعلام شد

۱۳۹۷/۱۱/۱۴ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۳۹۰۰۶
برنامه کمیسیون‌های این هفته اتاق تعاون ایران اعلام شد

این هفته اتاق تعاون ایران برگزاری ۲ کمیسیون کشاورزی و صنایع غذایی و کمیسیون تامین و توزیع تعاونی‌های مصرف را در برنامه دارد.

به گزارش تعادل از پایگاه اطلاع‌رسانی اتاق تعاون ایران، ۱۴ بهمن ماه جاری کمیسیون کشاورزی و صنایع غذایی با حضور مدیر بخش توسعه بازرگانی سفارت ایتالیا در تهران، ساعت ۱۴ تشکیل جلسه می‌دهد. همچنین کمیسیون تامین و توزیع تعاونی‌های مصرف نیز ۱۶ بهمن ماه جاری با هدف ارایه گزارش مکاتبات کمیسیون تخصصی تامین و توزیع تعاونی‌های مصرف با شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران و توزیع برنج سهمیه تنظیم بازار توسط اتحادیه‌ها و تعاونی‌های مصرف ساعت ۱۰ صبح با نمایندگان اتاق‌های تعاون و اتحادیه‌ها و تعاونی‌های این حوزه جلسه خواهد داشت.

    آمار ۴۰ ساله تعاونی‌ها زیر ذره بین

بیش از ۹۱ هزار تعاونی در چهل سال گذشته درکل کشور به ثبت رسیده است.

به گزارش تعادل از پایگاه اطلاع‌رسانی اتاق تعاون ایران، براساس گزارشات اخذ شده از سامانه جامع آمارهای ثبتی تعاون، در چهل سال گذشته، بیش از ۹۱ هزار تعاونی در کل کشور به ثبت رسید.

بر اساس این گزارش، تعداد کل اعضای تعاونی‌ها ۳۹ میلیون نفر (با احتساب اعضاء تعاونی‌های سهام عدالت) و برای ۱.۶ میلیون نفر ایجاد اشتغال کرده است . به گزارش واحد آمار و برنامه‌ریزی اتاق تعاون ایران، در این مدت تعداد ۱۷۵ تعاونی دانش بنیان به ثبت رسیده است و بانوان تعاونگر با ثبت ۱۰ هزار شرکت تعاونی با عضویت ۱۲۰ هزار نفر که برای ۱۲۳ هزار نفر شغل ایجاد کرده‌اند.

 

 

ارسال نظر