۱۴۴ واحد تولیدی استان سمنان تسهیلات دریافت می‌کنند

۱۳۹۷/۱۱/۱۰ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۳۸۷۴۹
۱۴۴ واحد تولیدی استان سمنان تسهیلات دریافت می‌کنند

سمنان|رییس سازمان صنعت معدن و تجارت استان سمنان گفت: بیش از ۱۷۸۰ میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید به ۱۴۴ واحد تولیدی در استان پرداخت می‌شود.

بهروز اسودی در یکصد و سی و دومین جلسه کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان با اشاره به اشتغالزایی بالای این تعداد طرح گفت: با پرداخت این مبلغ تسهیلات زمینه اشتغال حدود ۲۱۵ نفر در ۳۷ واحد صنعتی و ۷۷ واحد کشاورزی فراهم خواهد شد.

وی با اشاره به ثبت‌نام بیش از یک هزار واحد تولیدی استان جهت بهره‌مندی از تسهیلات رونق تولید سال ۹۷ تصریح کرد: ۵۰۲ واحد جهت دریافت حدود ۱۲هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال به بانک‌های عامل معرفی شده‌اند که ۱۸۹ واحد مربوط به بخش صنعت است. او اظهار داشت: تاکنون ۱۸۷ واحد تولیدی استان به ارزش بیش از ۴۸۰۰ میلیارد ریال تسهیلات دریافت کرده‌اند که سهم صنعت حدود ۴۳۶۰ میلیارد ریال و سهم کشاورزی ۴۴۰ میلیارد ریال است. دبیر کارگروه رفع موانع تولید استان با اشاره به اجرایی شدن ۷۲درصد از مصوبات کارگروه خاطرنشان کرد: در جلسات قبلی کارگروه مشکلات ۶۹۰ واحد تولیدی استان مورد بررسی قرار گرفته است که از ۱۵۹۰ مصوبه‌ای که در جهت رفع موانع تولید استان به تصویب رسیده، ۱۱۵۲ مصوبه اجرایی و مابقی در دست اجرا است.

 

ارسال نظر