تشکیل ستاد توسعه صادرات به عراق

۱۳۹۷/۱۱/۱۰ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۳۸۷۴۷
تشکیل ستاد توسعه صادرات به عراق

در راستای توجه به توسعه دامنه های صادراتی و تنظیم مناسبات ارتباطی با کشورهای همسایه، بیست و دومین نشست کمیسیون توسعه تجارت و صادرات غیرنفتی با حضور نمایندگان اتاق‌های تعاون و معاون اقتصادی و امور بین‌الملل اتاق تعاون برگزار شد. نشستی که در جریان آن تشکیل ستاد توسعه صادرات به کشور عراق در دستور کار قرار گرفت و برنامه های اجرایی برای بهبود مناسبات هماهنگ شد.

به گزارش تعادل از پایگاه اطلاع‌رسانی اتاق تعاون ایران، بیست و دومین نشست کمیسیون توسعه تجارت و صادرات غیرنفتی با هدف تشکیل ستاد توسعه صادرات بخش تعاون در خصوص کشورهای عراق و سوریه و ارایه گزارش سفر معاون اقتصادی و امور بین‌الملل اتاق تعاون به کشور عراق برگزار شد.

در این جلسه موضوع حضور بخش تعاون در بازار کشور عراق و استفاده از ظرفیت‌های این بازار مورد بررسی قرار گرفت.همچنین موضوعات مربوط به ضمانت‌ها و بیمه‌ها جهت پوشش ریسک ناشی از فعالیت‌ها، تغییرات تعرفه‌ای وارداتی کشور عراق، مباحث مربوط به بازاریابی و بازارشناسی بازار کشور عراق و اعزام هیات‌های تجاری در این جلسه مورد بحث قرار گرفت.تشکیل ستاد توسعه صادرات به کشور عراق در محل اتاق تعاون ایران و ایجاد شرکت مدیریت صادرات در خصوص توسعه صادرات بخش تعاون از مصوبات این نشست بود.

 

 

ارسال نظر