اعتبار اپراتور ویژگی مشترک سیم‌کارت‌ها

۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۰۰:۰۴:۲۴
کد خبر: ۱۳۸۰۰۱

در حالی که پیش از این همراه اول رنج‌های ۰۹۱۹، ۰۹۹۰، ۰۹۹۱۰ الی ۰۹۹۱۹ به جز ۰۹۹۱۲ را برای سیم‌کارت‌های اعتباری عرضه کرده بود به تازگی رنج جدید ۰۹۹۲ را نیز ارایه کرده و این سوال برای خریداران مطرح شده که آیا سیم‌کارت‌های با رنج جدید با سیم‌کارت‌های قدیمی تفاوت دارند؟

به گزارش تعادل همراه اول از دی ماه ۱۳۹۷، رنج جدیدی از شماره‌های سیم کارت‌های اعتباری با پیش‌شماره ۰۹۹۲را عرضه کرده است. این اپراتور پیش از این از رنج دیگری از پیش‌شماره‌ها برای سیم‌کارت‌های اعتباری استفاده می‌کرد.

پس از عرضه رنج جدید شماره‌ها همواره این سوال برای خریداران مطرح می‌شود که آیا سیم‌کارت‌های با رنج جدید با سیم‌کارت‌های قدیمی تفاوت دارند؟

از نظر فنی شماره‌های جدید اعتباری همراه اول تمام ویژگی‌های شماره‌های اعتباری قبلی همراه اول را دارد و با پیش‌شماره یکسان به صورت سراسری در کل کشور در دسترس است.

همچنین شماره‌های جدید با سیم کارت‌های نسل 4 (یوسیم) عرضه می‌شوند و از این رو خریداران می‌توانند از اینترنت پر سرعت نسل 4 و 4.5 استفاده کنند و مانند صاحبان سیم‌کارت‌های قدیمی ناگزیر به تعویض مجدد سیم کارت نیستند.

پیش از این رنج‌های ۰۹۹۰، ۰۹۹۱۰ الی ۰۹۹۱۹ به جز ۰۹۹۱۲و ۰۹۱۹ برای سیم‌کارت‌های اعتباری همراه اول عرضه شده است.

از آبان‌ماه سال ۱۳۹۶ شماره‌های جدید همراه اول با پیش‌شماره‌ ۹۱۲-۰۹ برای خطوط دایمی و پیش‌شماره‌های ۰۹۹۱۰، ۰۹۹۱۱، ۰۹۹۱۳ الی ۰۹۹۱۹ برای خطوط اعتباری عرضه شده است.

پیش‌شماره ۰۹۹۰ برای سیم‌کارت‌های اعتباری است و از مهر ماه ۱۳۹۴ عرضه شده است.

پیش‌شماره ۰۹۱۹ نیز قدیمی‌ترین پیش‌شماره برای سیم‌کارت‌های اعتباری همراه اول است.

در نهایت تمامی پیش‌شماره‌های اعتباری و دایمی در ذیل برند همراه اول قرار دارند و بطور مشابه از امتیاز معتبر بودن اپراتور بهره می‌برند.  سیم‌کارت‌های جدید در تمامی درگاه‌های فروش همراه اول در سراسر کشور شامل، سامانه گلچین به آدرس http: //sim.mci.ir، فروشگاه‌های همراه اول، نمایندگان و فروشگاه‌های مجاز فروش و دفاتر خدمات مشترکین تلفن همراه و ثابت عرضه می‌شوند.

اطلاعات بیشتر در این رابطه در آدرس

https: //www.mci.ir/new-number در دسترس است.

 

 

ارسال نظر