اخبار شهرستان‌ها

۱۳۹۷/۱۰/۲۷ - ۰۰:۰۷:۳۸
کد خبر: ۱۳۷۸۴۱

کار، بیشتر از بیکار وجود دارد

اصفهان| نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان معتقد است در کشور، خیلی بیشتر از بیکار، کار وجود دارد اما مردم می‌خواهند به سادگی پول به دست بیاورند. آیت‌الله سید یوسف طباطبایی‌نژاد دیروز در پاسخ به سوالی مبنی بر ارتباط سرقت و قاچاق، با مشکلات اقتصادی، بحران بیکاری و معیشت مردم گفت: اگر انسان بد ذات نباشد، دنبال چنین کارهایی نخواهد رفت. در کشور ما کار، بیشتر از  بیکار وجود دارد. این را بدانید که در کشور، کار خیلی بیشتر از بیکار هست، اما یک عده دنبال کار نمی‌روند و می‌خواهد به سادگی پول به دست بیاورند. این طور نیست که فقر هرکسی را به اینجا برساند.

بازگشت ۳۷ واحد صنعتی در مناطق زلزله‌زده به چرخه تولید

کرمانشاه| مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی کرمانشاه از بازگشت ۳۷ واحد صنعتی در مناطق زلزله‌زده به چرخه تولید خبر داد. بیژن کردستانی مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان کرمانشاه درباره خدمات ارایه شده به زلزله‌زدگان گفت: ۹۵ درصد آواربرداری‌ها در مناطق زلزله زده توسط شرکت شهرک‌های صنعتی انجام شده است و به هریک از واحد‌های صنعتی یک کانکس به ارزش حدود هشت میلیون تومان داده شد.

دستور ویژه دادستان درباره پرونده قتل پسر بچه خردسال

مشهد| دادستان مرکز خراسان رضوی از صدور دستور ویژه در مورد پیگیری قتل پسر بچه خردسال در مشهد خبر داد. غلامعلی صادقی دادستان عمومی و انقلاب مرکز خراسان رضوی در جمع مسوولان قضایی از صدور دستور ویژه در مورد پیگیری قتل پسر بچه خردسال در مشهد خبر داد. دادستان عمومی و انقلاب مرکز خراسان رضوی با اشاره به وقوع قتل متأثر‌کننده یک پسر بچه خردسال در حاشیه شهر مشهد گفت: متأسفانه این قتل توسط یک پسر بچه ۱۳ ساله روی داده که جای تأمل و تأثر دارد. این فرد پس از اغفال کودک ۴ ساله اقدام به قتل این کودک می‌کند.

توزیع 300 هزار لیتر آب بین عشایر کرمانشاه

کرمانشاه| مدیر امور عشایری استان کرمانشاه از توزیع روزانه 250 تا 300 هزار لیتر آب بین عشایر استان خبر داد. حسن احمدی اظهار کرد: روزانه حدود 27 دستگاه تانکر با ظرفیت‌های مختلف هشت، 12 و 18 هزار لیتری کار آبرسانی به عشایر استان کرمانشاه را بر عهده دارند. وی با بیان اینکه روزانه بین 250 تا 300 هزار لیتر آب بین عشایر استان کرمانشاه توزیع می‌شود، افزود: به بعضی از عشایر دو روز در میان و به برخی هم سه روز درمیان آبرسانی انجام می‌شود.

مدیر امور عشایری استان کرمانشاه با بیان اینکه اگر بخواهیم مرتب و مثل جوامع شهری آب را به عشایر برسانیم 100 دستگاه تانکر هم جوابگوی نیاز عشایر نخواهد بود، ادامه داد: با این حال در صورت تقاضای عشایر برای آبرسانی بیشتر، امکان افزایش تعداد تانکرهای آبرسان وجود دارد.

 

ارسال نظر