خشکسالی حیات وحش را در معرض خطر قرار داده است

۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۳۷۷۵۷
خشکسالی حیات وحش را در معرض خطر قرار داده است

سیستان  و بلوچستان| مدیرکل حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان گفت: خشکسالی و بی‌آبی از معضلات اصلی محیط زیست استان است، معضلی که نه تنها جامعه انسانی بلکه حیات وحش را در معرض خطر قرار داده است.

به گزارش تسنیم، مدیرکل حفاظت محیط زیست استان سیستان و بلوچستان صبح امروز از منطقه حفاظت شده گاندو، مرکز تحقیقات تمساح ریکوکش، برکه‌های زیست تمساح، اداره حفاظت محیط زیست سرباز، طرح‌های کشاورزی واقع در منطقه حفاظت شده گاندو و آب شیرین‌کن منطقه بازدید کرد.

وحید پورمردان ضمن بازدید از مناطق زیست تمساح در منطقه حفاظت شده گاندو و بررسی کمبودها و مشکلات موجود با محیط‌بانان و کارشناسان حاضر در منطقه گفت‌وگو کرد و از نزدیک با مشکلات و سختی کار آنها آشنا شد. پورمردان در جریان این بازدید اظهار داشت: حضور شبانه‌روزی شما کارشناسان و محیط‌بانان در مناطق تحت مدیریت استان در راستای حفظ امنیت حیات وحش منطقه شایسته تقدیر است و مجموعه محیط زیست استان تمام تلاش خود را در جهت رفع مشکلات ادارات محیط زیست و محیط‌بانان به کار خواهیم بست.

مدیرکل حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان در ادامه از پتانسیل‌های کشاورزی منطقه عورکی، باغات میوه‌های گرمسیری و مزارع کاشت گندم، آب شیرین‌کن منطقه و برکه‌های زیست تمساح و مرکز تحقیقات تمساح بازدید کرد.

 

ارسال نظر