دستاورد‌های جدید هسته‌ای به زودی رونمایی می‌شود

۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۰۰:۴۶:۳۱
کد خبر: ۱۳۶۶۱۵
دستاورد‌های جدید هسته‌ای
به زودی رونمایی می‌شود

یزد|دستیار ویژه رییس سازمان انرژی اتمی با اشاره به اینکه صنعت هسته‌ای کشور رو به جلو حرکت می‌کند از رونمایی دستاورد‌های جدید این صنعت در آینده نزدیک خبر داد و افزود: بازگشت به شرایط قبل از برجام و حتی وضعیت مطلوب‌تر به‌راحتی ممکن است.

علی‌اصغر زارعان دیروز در آیین افتتاح چهل و ششمین نمایشگاه تخصصی دستاوردهای صنعت هسته‌ای کشور بابیان اینکه فعالیت هسته‌ای کشور از ابتدا صلح‌آمیز بوده، یادآور شد: این سازمان امروز در عرصه‌ها و موضوعات مختلفی در حال فعالیت است که مهم‌ترین آنها فعالیت در حوزه درمانی و پزشکی، صنعتی، کشاورزی و عرصه‌های پژوهشی است.

وی از سازمان انرژی هسته‌ای به عنوان سازمانی اقتدار آفرین نام برد و بیان داشت: این دستاوردها و پیشرفت‌های اقتدار آفرین ایران در صنعت هسته‌ای بود که بیگانگان و غرب را به‌پای میز مذاکرات کشاند و این جایگاه نباید نادیده شود.

این مقام مسوول با اشاره به اینکه پیشرفت‌ها و دستاوردهای مختلف کشور در عرصه‌های علمی و فناوری با چهل سال گذشته قابل‌مقایسه نیست، اذعان کرد: ایران در عرصه‌های علمی دارای جایگاه ویژه و برتری در دنیا است و پیشرفت‌های چشمگیری داشته که این موفقیت‌ها حاصل خودباوری ملی و اتکا به ظرفیت‌های داخلی است.

 

ارسال نظر