اخبار شهرستان‌ها

۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۳۶۵۳۹

راه ارتباطی ۱۴۰ روستای استان اردبیل بازگشایی می‌شود

اردبیل| مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: راه ارتباطی ۱۴۰ روستای استان که بر اثر بارش برف مسدود شده بود به همت راهداران پرتلاش تا پایان امشب بازگشایی می‌شود.

علی رحمتی در بازدید از عملیات برف‌روبی روستا‌های شهرستان سرعین با بیان اینکه همزمان با بارش برف تمامی راهداران در محور‌های برفگیر مستقر و عملیات برفروبی را بصورت شبانه روزی انجام می‌دهند افزود: در هیچ یک از راه‌های اصلی و فرعی استان اردبیل حتی برای لحظه‌ای مسدودی نداشتیم و همه راه‌های استان باز و تردد در آنها روان است.

بازدید ازاداره مخابرات شهرستان محلات

اراک| ملک حسینی مدیر مخا برات منطقه مرکزی از اداره مخابرات شهرستان محلات بازدید به عمل آورد

در این بازدید ملک حسینی علاوه بر بازدید از همکاران ساختمان اداری ومرکز شهید نظارت مخا برات محلات، در فرمانداری این شهرستان نیز حضور یافت وضمن دیدار با فرماندار شهرستان محلات گزارشی ازپیگیری در خواست‌های توسعه‌های شبکه مخا براتی شهرستان محلات برای ایشان ارایه نمود.

جلسه هم‌اندیشی با کارکنان ایستگاه تقویت فشار گاز  نکا

ساری| جلسه هم‌اندیشی مدیر منطقه 9 با کارکنان تاسیسات تقویت فشار گاز نکا در سالن کنفرانس این ایستگاه برگزار شد. رسول داودی‌نژاد در این جلسه با قدردانی از فعالیت‌ها و اقدامات انجام شده توسط ایستگاه تقویت فشار گاز نکا در منطقه اظهار کرد: ماموریت سازمانی ما انتقال پاک، ایمن و پایدار و بهره ور گاز طبیعی است که می‌توانیم با تلاش، پشتکار و تعهد در مسیر تحقق آن گام‌برداریم. او در ادامه به اهمیت پیگرانی در خط 42 اینچ دامغان – کیاسر – نکا برای آمادگی فصل زمستان اشاره کرد و افزود: وظیفه ما حفظ گرمای خانه‌های مردم و همچنین تامین گاز مورد نیاز صنعت استان‌های شمالی در سردترین روزهای سال است که باید با تمرکز بر این موضوع و با همدلی، مانند سال‌های گذشته در این امر، سربلند و موفق باشیم.

آغاز توزیع مجدد کارت‌های سوخت معطله توسط اداره پست

ساری|شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران اعلام کرد؛ با توجه به هماهنگی به عمل آمده با شرکت پست جمهوری اسلامی ایران، کارت هوشمند سوخت خودرو و موتورسیکلت‌های شماره‌گذاری شده سال‌های ۱۳۹۳ تا ۱۳۹۷ که پیش از این توسط پست توزیع و برگشت خورده است، مالکان آنها از امروز (سه شنبه ۲۷ آذرماه) می‌توانند به سایت اینترنتی شرکت پست به نشانی (WWW.POST.IR) مراجعه و با درج شماره VIN خودرو در بخش پیگیری کارت سوخت در سامانه “پیگیری مرسولات سازمانی “ از آخرین وضعیت نحوه دریافت کارت سوخت خود مطلع شوند.

این اطلاعیه تاکید دارد؛ مالکان این خودروها نیاز به ثبت نام برای کارت سوخت المثنی ندارند و کارت سوخت آنها در اسرع وقت از طریق شرکت پست برای آنها ارسال خواهد شد.

 

 

ارسال نظر