دیدار جمعی از دوچرخه سواران تهرانی با مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو ی تهران و حومه

۱۳۹۷/۱۰/۰۵ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۳۶۲۷۸
دیدار جمعی از دوچرخه سواران تهرانی با مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو ی تهران و حومه

جمعی از دوچرخه سواران تهرانی عصر دیروز با نایب‌رییس هیات‌مدیره و مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه دیدار کردند.

به گزارش تعادل از مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری راه آهن شهری تهران و حومه فرنوش نوبخت ضمن خیر مقدم به علاقه‌مندان به استفاده از حمل و نقل پاک گفت: ما در شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه سعی داریم حمل و نقل پاک را توسعه دهیم.و همانطور که می‌دانید مترو به عنوان یکی از مجموعه‌های حمل و نقل انبوه پاک از دیگر وسایل حمل و نقل پاک همانند دوچرخه حمایت می‌کند.

 او تصریح کرد: نگاه توسعه دوچرخه سواری در پایتخت به همت پور سید آقایی معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری تهرانمطرح شد و من نیز به نوبه خود از ایشان تشکر می‌کنم. نایب‌رییس هیت مدیره و مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه با اشاره به اینکه ایجاد پارکینگ در فضاهای ایستگاهی در حال بررسی است افزود: در ایستگاه شهید کلاهدوز در خط 4 مترو محلی را برای ایجاد پارکینگ درنظر گرفته‌ایم و به دنبال این هستیم تا با ایجاد یک فضای امن برای پارک دوچرخه، شهروندان را برای استفاده از سیستم ترکیبی دوچرخه و مترو تشویق کنیم تا خودمان و آیندگان شاهد هوای پاک و عاری از آلودگی باشیم.

نوبخت گفت: امیدواریم روزی شاهد استفاده افراد بیشتری از دوچرخه به جای خودرو شخصی باشیم چرا که حضور دوچرخه سواران خود مشوقی برای دیگر شهروندان و مسافران محسوب می‌شود اگرچه استفاده از دوچرخه در سطح شهر با مشکلاتی نیز همراه است.

در ادامه آزاده دل مدیر معاونت حمل و نقل پاک شهرداری تهران نیز از همکاری صمیمانه شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه برای ایجاد سفرهای ترکیبی مترو و دوچرخه قدردانی کرد و گفت: با همکاری خوب نوبخت این طرح با سرعت هرچه تمام عملی شد.

وی تصریح کرد: امیدواریم ضوابطی که از سوی شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه برای استفاده از دوچرخه در ایستگا ه‌های مترو تعیین شده به خوبی از سوی دوچرخه سواران رعایت شود.

 مدیر حمل و نقل پاک معاونت حمل و نقل پاک شهرداری تهران با اشاره به اینکه مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه جزو افراد پویش سه شنبه‌های بدون خودرو هستند افزود: امیدواریم شما به کمپین سه شنبه‌های بدون خودرو با دوچرخه ملحق شوید.

در پایان جلسه دوچرخه سواران با اهدای هدایایی ضمن تقدیر و تشکر از نایب‌رییس هیات‌مدیره و مدیر عامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه نظرات و پیشنهادات انتقاداتی را برای تکمیل طرح ورود دوچرخه سواران به داخل مترو ارایه نمودند.

 

 

ارسال نظر