6500حلقه لاستیک بین رانندگان اردبیلی توزیع شد

۱۳۹۷/۱۰/۰۵ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۳۶۲۷۷
6500حلقه لاستیک بین رانندگان اردبیلی توزیع شد

اردبیل| مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل از توزیع ۶۵۰۰ حلقه لاستیک بین رانندگان استان خبر داد و گفت: ۲۲۰۰ دستگاه ناوگان حمل و نقل جاده‌ای استان نیز در اولویت بعدی دریافت لاستیک قرار دارند.

به گزارش تسنیم، علی رحمتی دیروز در دیدار با مسوولان راهداری استان اردبیل اظهار داشت: 6 هزار و 500 حلقه لاستیک بین رانندگان استان توزیع شده و دو هزار و 200 دستگاه نیز در اولویت بعدی قرار دارند تا در موعد مقرر نسبت به دریافت حلقه لاستیک مورد نیاز اقدام کنند. او بیان کرد: در حال حاضر هفت هزار و 600 راننده ناوگان حمل و نقل جاده‌ای استان زیرپوشش بیمه تکمیلی قرار دارند و مهم‌ترین هدف ما ارایه خدمات مطلوب به این قشر است چرا که رانندگان این مجموعه تلاش جهادی دارند و این موضوعی نیست که فراموش شود و با توجه به شرایط اقتصادی حساس کنونی باید زمینه حمایت از این قشر فراهم شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل از آماده‌باش راهداران استان با هدف خدمات‌رسانی به مسافران و همشهریان نیز گفت: در حال حاضر 250 دستگاه ماشین‌آلات راهداری با 458 نیروی انسانی در قالب 120 اکیپ در راهدارخانه‌های ثابت و سیار تمامی محورهای مواصلاتی مستقر هستند تا عملیات زمستانی را انجام دهند.

 

ارسال نظر