چهره‌های استانی

۱۳۹۷/۰۹/۲۰ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۳۵۲۸۶

تکریم ارباب رجوع مهم‌ترین اولویت‌های حقوق شهروندی

Taadol-11-2مازندران|  مدیرعامل شرکت گاز استان مازندران گفت: یکی از مهم‌ترین برنامه حقوق شهروندی تکریم ارباب رجوع و احترام و ادب نسبت به مردم است.

جعفر احمدپور در جلسه سلامت اداری و حقوق شهروندی اظهار داشت: نقطه مقابل فساد اداری موضوع سلامت اداری است. سلامت نظام اداری مجموعه‌ای است از خصایص نسبتا پایدار که انطباق با شرایط محیط، روحیه بالای نیروی کار، کفایت برای حل مشکلات و سرعت عمل را به همراه دارد.

او افزود: اگر مدیران در سازمان بریزو بپاش داشته باشند مطمئن باشید تاثیرات منفی بر روی کارکنان خواهند گذاشت و محیط اداری آسیب پذیر خواهد شد و موجب عدم اعتماد و انحراف افکار به نظام و دولتمردان خواهد شد.

مدیرعامل شرکت گاز استان مازندران تاکید کرد: مردم باید با حقوق شهروندی خود به خوبی آشنا باشند در این صورت تخلفات اداری کاهش می‌یابد و عدالت به جای تبعیض و تخلف جایگزین می‌گردد و جامعه با آسیب‌های کمتری مواجه می‌شود.

افزایش 6 برابری ورودی آب سدهای کردستان

Taadol-11-3کردستان| مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای کردستان گفت: میزان ورودی آب به سدهای استان در سال آبی جاری نسبت به سال گذشته در همین مدت بیش از شش برابر افزایش داشته است.

‌کامران خرم در گفت‌وگو با ایسنا، ‌اظهار کرد: دبی ورودی آب در سال آبی گذشته در این مقطع به سدهای استان 19 مترمکعب بر ثانیه بود که این میزان اکنون بر اثر بارندگی‌های موثر پاییزه به بیش از6 برابر و به 118 مترمکعب بر ثانیه افزایش یافته است.

او میزان آب موجود در مخازن سدهای استان در سال گذشته همین ایام را یک هزار و 161 میلیون مترمکعب اعلام کرد و افزود: این میزان امسال هزار و 289 میلیون مترمکعب است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای کردستان با بیان اینکه سد گاوشان، پرآب‌ترین و بزرگ‌ترین سد استان است، میزان آب موجود در مخزن این سد را 504 میلیون مترمکعب عنوان کرد و گفت: این میزان آب معادل 91 درصد حجم کل مخزن این سد را شامل می‌شود.

در مرز شلمچه با مشکلاتی برای صادرات مواجه هستیم

Taadol-11-4خوزستان| رییس اتاق بازرگانی اهواز با اشاره به بهبود روند صادرات از مرز چذابه گفت: با هماهنگی‌های انجام گرفته در مرز چذابه مشکلی برای صادرات و تردد کامیون‌ها به کشور عراق وجود ندارد اما اکنون در مرز شلمچه با مشکلاتی برای صادرات مواجه هستیم.

به گزارش پرتال خبری اتاق اهواز، شهلا عموری، با اشاره به بهبود روند صادرات از مرز چذابه اظهار کرد: در هفته‌های گذشته در مرز چذابه با مشکلاتی در خصوص صادرات و تردد کامیون‌های حمل بار در این مرز مواجه بودیم که خوشبختانه با هماهنگی‌های انجام‌گرفته روند تردد و صادرات روان شده است.

او افزود: در آن منطقه یک باسکول وجود داشت که باعث سخت شدن تردد کامیون‌ها می‌شد که خوشبختانه این باسکول نیز از منطقه برداشته شد تا امکان تردد کامیون‌ها در آن محل راحت‌تر و روان شود.

گردش مالی مواد مخدر 5 برابر اعتبارات عمرانی

Taadol-11-5 مرکزی|رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: گردش مالی در حوزه مواد مخدر ۱۹۹ هزار میلیارد تومان و برابر پنج تا ۶ سال اعتبارات عمرانی کشور است، در این زمینه حتما مافیایی وجود دارد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، حشمت‌الله فلاحت‌پیشه در نشست مطالبه‌گرانه دانشجویان دانشگاه اراک با اشاره به سیاست‌های دولت گفت: این کشور و این نظام تصمیم گرفت که با مجموعه کشورهای غربی و قدرت‌های شرقی و غربی و سازمان‌های دارای قدرت در قالب سازمان ملل متحد مذاکره کند و برجام امضا شد، وقتی برجام امضا شد ایران در یک هزار و 248 مورد تحریم شده بود که با امضای برجام 915 مورد آن برداشته شد و قرار بود براساس یک برنامه زمان‌بندی شده در طی هشت سال برداشته شوند . رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست‌های خارجی مجلس دهم با اشاره به fatf عنوان کرد: در بحث fatf که فیفای بانک‌ها است، مذاکراتی با چین‌، روسیه و غیره داشتم، تا زمانی که 41 ابهام پاسخ داده نشود نمی‌توانیم کار کنیم.

دوره آموزشی تکنیک‌های اساسی کار آزمایشگاهی در منطقه ساری

Taadol-11-6مازندران| مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ساری گفت: حدود ۷۲۰ نفر ساعت آموزش در دوره آموزشی تکنیکهای اساسی در کار آزمایشگاه به همت واحد آموزش منطقه ساری برگزار شد .

حسینعلی طالبی مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ساری هدف از برگزاری دوره‌های آموزشی را بالا بردن سطح آگاهی کارکنان شرکت دانست و تصریح کرد: همه ساله دوره‌های آموزشی متنوع با هدف ارتقاء سطح کیفی مهارت‌های فردی و عملکردی کارکنان در منطقه ساری به اجرا در می‌آید که از ابتدای سال تا کنون تعداد ۲۵ دوره آموزشی برای کارکنان رسمی، قرارداد مدت معین و پیمانکاری، رانندگان نفتکش و کارآموزان برگزار شد . او ادامه داد: دوره آموزشی تکنیک‌های اساسی در کار آزمایشگاه از مورخه 11/۹/97 به مدت سه روز در منطقه ساری برگزار شد . حسینعلی طالبی اظهار کرد: هدف از برگزاری این دوره آموزشی آشنایی با اصول صحیح استفاده از ابزارهای آزمایشگاهی است که به صورت عملی و تئوری آموزش داده شد .

 

ارسال نظر