انعقاد تفاهمنامه میان بانک ملت و شورای عالی مناطق آزاد

۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۰۰:۱۲:۲۶
کد خبر: ۱۳۵۱۶۸

تفاهمنامه همکاری میان بانک ملت و دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد تجاری- صنعتی و ویژه اقتصادی با هدف افزایش تعاملات فی ما بین به امضا رسید.

به گزارش روابط عمومی بانک ملت، بر اساس این تفاهمنامه که به امضای دکتر محمد بیگدلی مدیرعامل این بانک و مرتضی بانک مشاور رییس‌جمهوری و دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری- صنعتی و ویژه اقتصادی رسید، سطح همکاری‌های متقابل و مراودات بانکی طرفین افزایش خواهد یافت و بانک ملت به دبیرخانه و سازمان‌های مناطق آزاد و ویژه اقتصادی و شرکت‌های معرفی شده در چارچوب ضوابط و مقررات جاری، خدمات ویژه ارایه خواهد داد.

مشاور رییس‌جمهوری و دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری- صنعتی و ویژه اقتصادی در این جلسه از بانک ملت به عنوان یک بانک خوب و فعال در کشور نام برد و اظهار امیدواری کرد که امضای این تفاهمنامه بتواند منشأ خیر و برکت برای دو طرف شود و همکاری‌های فیمابین را در راستای رونق اقتصاد در مناطق آزاد، گسترش دهد.وی با بیان این نکته که دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی به تعامل با بانک ملت به عنوان یک راهبرد و پیوند استراتژیک نگاه می‌کند، افزود: خوشبختانه این بانک به مشارکت در پروژه‌های بزرگ ملی شهره است و عملکرد خوبی را در این زمینه به ثبت رسانده است و امیدواریم که این تفاهمنامه، فرصت خوبی را برای فعالان اقتصادی این مناطق فراهم کند. مرتضی بانک با اشاره به شرایط سخت اقتصادی کنونی، اظهار امیدواری کرد که دبیرخانه بتواند از ظرفیت‌های بانک ملت در پیشبرد برنامه‌ها و تکمیل طرح‌ها در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی به بهترین شکل ممکن بهره ببرد. وی تولید، صادرات و گردشگری را از مسائل مهم مناطق آزاد و ویژه اقتصادی خواند و یادآور شد: نیازمند وجود منابع کافی برای تسهیل این موارد هستیم و با توجه به اینکه بانک ملت از بانک‌های فعال و خوشنام کشور است که در برهه‌های مختلف، کارهای بزرگی را انجام داده است امیدواریم که توانمندی و تخصص، سلامت کاری و منابع مناسب این بانک، به توسعه فعالیت‌ها در مناطق آزاد و ویژه کمک موثری کند. مرتضی بانک تفکر بانکداری وظیفه مدار و هدفمند و انجام کار حرفه‌ای بانکداری را از خصوصیات بارز بانک ملت دانست و از دست اندرکاران این بانک بابت تدارک این تفاهمنامه قدردانی کرد.

 

ارسال نظر