مهم‌ترین هدف ذوب‌آهن اصفهان، افزایش تولید است

۱۳۹۷/۰۹/۱۵ - ۰۰:۱۱:۳۴
کد خبر: ۱۳۴۹۸۴
مهم‌ترین هدف ذوب‌آهن اصفهان، افزایش تولید است

اصفهان|  به مناسبت هفته بسیج، فرماندهان حوزه مقامت بسیج شهید تندگویان ذوب آهن اصفهان با یزدی‌زاده مدیرعامل شرکت دیدار و گفت‌وگو کردند .در این دیدار یزدی‌زاده ضمن تبریک هفته بسیج و گرامیداشت رشادت‌های بسیجیان در عرصه‌های مختلف با اشاره به شرایط اقتصادی امروز کشور و شرایط جاری شرکت یادآور شد: مهم‌ترین هدف شرکت افزایش تولید و رسیدن به تولید مطلوب 4 میلیون تن است و ما باید با پشتوانه همکاران خود و با کمک خداوند متعال و به کارگیری صرفه جویی و بهره‌گیری از اصول اقتصاد مقاومتی، اهداف عالیه کارخانه را به ثمر برسانیم .

او وظیفه اصلی خود را دفاع از حریم ذوب آهن در برابر بدخواهان و مغرضان، افزایش تولید و سهیم کردن کارکنان در سود کارخانه و بهبود وضع معیشتی آنها دانست .

یزدی‌زاده در پایان با تشکر از فعالیت‌ها و حضور موثر در عرصه‌های مختلف به ویژه هفته دفاع مقدس و هفته بسیج، برای تمامی همکاران و بسیجیان شرکت آرزوی موفقیت و سربلندی کرد.

در این دیدار سرهنگ امیدی فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان با تاکید بر حمایت جدی فرماندهان و بسیجیان ذوب آهن از مدیریت عالی شرکت افزود: ما برای انجام وظایف خود با تمام مدیران شرکت و به ویژه روابط عمومی همکاری خوبی داشته و امیدواریم در دیدارهای بعدی خواسته‌های مدیرعامل را برآورده کرده و موفقیت‌های بیشتری را گزارش دهیم .

 

ارسال نظر