اخبار شهرستان‌ها

۱۳۹۷/۰۹/۱۱ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۳۴۶۸۸
اخبار شهرستان‌ها

ایرانسل باید عذرخواهی کند

استاندار کرمانشاه گفت: ایرانسل به خاطر نقایص بزرگی که در ارایه خدمات به مردم‌ زلزله‌زده در هنگام حادثه داشته باید رسماً از مردم استان کرمانشاه عذرخواهی کند. به گزارش باشگاه خبرنگاران، بازوند استاندار کرمانشاه در نشست شورای هماهنگی مدیریت بحران گیلانغرب گفت: مدیریت ایرانسل به خاطر نقایص بزرگی که در ارایه خدمات به مردم‌ در مناطق زلزله‌زده در هنگام حادثه داشته‌اند، باید رسماً از مردم استان کرمانشاه عذرخواهی کند.گزارش قصور این اپراتور در زمان زلزله را به وزیر محترم ارتباطات و فناوری اطلاعات منعکس می‌کنیم و تقاضای برخورد قانونی و قاطع با این‌ اپراتور را خواهیم داشت. همه مدیران عضو شورای هماهنگی مدیریت بحران در زلزله اخیر تمام توان خود را برای کمک به مردم عزیز در مناطق زلزله‌زده به کار گرفتند.بازوند گفت: شرکت مخابرات باید برنامه‌های لازم را برای تقویت سایت‌های مخابراتی ارایه کند. بانک ملی استان عملکرد خوبی در کمک به زلزله‌زدگان داشته است و توقع داریم این روند همچنان ادامه داشته باشد. بانک‌ها این نکته را مدنظر داشته باشند که تسهیلات کلیه واحدهایی که پول برای تعمیرات واحد‌های زلزله‌زده دریافت کرده‌اند تا دو سال امهال می‌شود.او گفت: درصورت برگشت بودجه، شخص مدیرکل دستگاه‌ها بابد جوابگوی مردم و رسانه‌ها باشند. مدیرانی که نتوانند سهم باقیمانده خود را تاشنبه آینده از خزانه بگیرند، سهم آنها را به دستگاه‌های فعال اختصاص می‌دهیم و حق اعتراض هم ندارند .

افشین قطبی سرمربی تیم فولاد خوزستان شد

اهواز| سکان هدایت تیم فوتبال فولاد خوزستان، به افشین قطبی سرمربی اسبق تیم ملی داده شد.  هیات‌مدیره باشگاه فولاد خوزستان پس از بررسی گزینه‌های مختلف جهت سرمربیگری تیم فولاد خوزستان و لزوم تقویت این تیم در رقابت‌های باقی مانده از لیگ‌برتر هجدهم و حضوری مقتدرانه در فصل آینده رقابت‌ها، سکان هدایت تیم خود را به افشین قطبی سپرد. بر این اساس پس از رایزنی‌های مختلف و برگزاری جلسات متعدد با افشین قطبی نهایتاً قراردادی به مدت یک و نیم فصل بین باشگاه فولاد خوزستان و وی منعقد شد تا هدایت فولادمردان به این چهره شناخته شده فوتبال ایران و آسیا سپرده شود.

رونق صادرات از مرز مهران

ایلام| بیش از ۵۰۶ میلیون دلار کالا از ابتدای سال تا پایان آبان از مرز بین المللی مهران به کشور عراق صادر شده است. معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت صنعت، معدن و تجارت ایلام گفت: این میزان کالا با بیش از 683 هزار تن مربوط به صادرات استان ایلام بوده که در این مدت از مرزمهران به کشور عراق صادر شده است. سعید شریفی افزود: عمده‌ترین اقلام صادراتی در این مدت مصالح ساختمانی، محصولات فلزی، کشاورزی، پلاستیکی و مواد پتروشیمی بوده است. به گفته او در مجموع میزان صادرات کالا از مرز مهران در مدت یاد شده نسبت به مدت مشابه پارسال افزایش داشته است.

 نگاه کاسب کارانه را از برنامه جامع  حذف کنیم

اصفهان | معاون شهرسازی و معماری شهرداری اصفهان گفت: اصفهان طی 16 سال گذشته با محافظه کاری و خود سانسوری مواجه بوده است و اگر واقعا دغدغه شهر اصفهان را داریم باید نگاه کاسب کارانه را از برنامه جامع شهر حذف کنیم.

سید احمد حسینی نیا در اختتامیه گرامیداشت هفته شهرسازی با محوریت رسالت اجتماعی شهرسازان، با بیان اینکه این موضوع نقدی است که بر شهرداری‌ها در همه شهرها به ویژه کلان‌شهرها وجود دارد، اظهار کرد: با موضوع برنامه جامع با رویکرد نوین، پنج شهر در دستور کار وزارت راه و شهرسازی قرار می‌گیرد که اصفهان، پایلوت آنها است. وی ادامه داد: با وجود اینکه اصفهان را همواره خط شکن و شهر نخست کشور در بسیاری از مسائل ذکر می‌کنیم امروز اصفهان اینگونه نیست. حال اصفهان اکنون خوب نیست و در بسیاری از حوزه‌ها مانند مسائل پژوهشی از منظر شهرسازی، اجرایی و کاری، شهر اولین نیست. در صورتی‌که این واقعیت و صداقت را بپذیریم برای اصفهان تلاش می‌کنیم.

رشد 7 درصدی ارزش صادرات غیرنفتی استان مرکزی

اراک|ارزش صادرات غیرنفتی استان مرکزی امسال 7 درصد رشد یافت. رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی گفت: ارزش صادرات غیرنفتی استان در هفت ماه اول امسال به 587 میلیون دلار رسیده که این میزان نسبت به مدت مشابه پارسال هفت درصد افزایش دارد.حاجی پور افزود: در این مدت 863 هزار تن صادرات غیرنفتی از استان مرکزی صورت گرفته که به لحاظ وزنی نیز این میزان هشت درصد افزایش یافته است. ارزش واردات استان مرکزی در این مدت را 216 میلیون دلار و میزان آن 102 هزار تن اعلام کرد که به لحاظ ارزش 2 درصد و به لحاظ وزنی 19 درصد افزایش را نشان می‌دهد.

 

ارسال نظر