اخبار شهرستان‌ها

۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۰۰:۰۱:۲۹
کد خبر: ۱۳۴۰۳۹

همراه اول حامی رسمی جشنواره «کودک آنلاین»

جشنواره «کودک آنلاین» توسط وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و با حمایت گسترده همراه اول برگزار می‌شود. جشنواره «کودک آنلاین» که رویداد‌ی برای یافتن، گسترش و منتورینگ ایده ‌هایی در حوزه‌ تولید محتوای تصویری (فیچر فیلم، سریال، مجموعه ‌های آموزشی و فیلم کوتاه)، با تمرکز بر پتانسیل‌های کارآفرینی و توجه ویژه به استقبال کودکان و نوجوانان از این آثار است، با حمایت همراه اول برگزار می‌شود.   اهداف اصلی این جشنواره ایجاد امید و انگیزه‌ کافی برای ایده ‌پردازی و تولید با هدف جذب مخاطب کودک و نوجوان، تجمیع و هدایت سرمایه ‌ها به سمت تولید برای کودک و نوجوان با توجه به پتانسیل‌‌های قابل توجه این حوزه در بازار محتوا، تسهیل‌گری و ایجاد زمینه برای استقرار کسب‌ و کارهای جدید محتوا محور در حوزه‌ کودک و نوجوان، ایجاد انگیزه در صنایع مجاور برای سرمایه‌گذاری در حوزه‌ تولید محتوای تصویری برای کودک و نوجوان، معرفی بسترها و پلتفرم‌های موجود و در حال تأسیس به مخاطبان، جلب‌توجه افکار عمومی به مساله نحوه‌ استفاده کودکان و نوجوانان از محتوا در فضای اینترنتی و ایجاد فرصتی برای تبادل نظر و گفت‌وگوی کارشناسان پیرامون جزئیات و مسائل استفاده‌ کودکان و نوجوانان از محتوای تصویری در فضای مجازی عنوان شده است. این جشنواره در دو بخش وب سری‌ها (سریال‌های اینترنتی) و فیلم کوتاه برگزار می‌شود. علاقه‌مندان می‌توانند از تاریخ ۲۸ آبان تا ۲۷ آذر ماه از طریق سایت

 www.kudakonlinefest.ir در این جشنواره ثبت نام و آثار خود را ارسال کنند. آثار و ایده‌های راه‌یافته به بخش مسابقه در تاریخ ۲۵ دی ماه اعلام می‌شود. زمان نهایی برگزاری جشنواره بهار ۹۸ است.

گفتنی است همراه اول با ارایه سیمکارت «درسا» برای کودکان و سیمکارت «انارستان» برای دانش‌آموزان پیشرو در زمینه استفاده کودکان و نوجوانان از فضای مجازی امن با حضور والدین است.

رشد برتر بهره‌برداری برق منطقه‌ای خوزستان

اهواز| شرکت برق منطقه‌ای خوزستان موفق به کسب عنوان «رشد برتر در زمینه بهره‌برداری» در بین شرکت‌های برق منطقه‌ای در ارزیابی سال ۹۶ شرکت توانیر شد. به گزارش روابط عمومی شرکت سهامی برق منطقه‌ای خوزستان، در لوح تقدیر اهدایی مدیرعامل شرکت توانیر به مدیرعامل شرکت آمده است؛ بدین‌وسیله از مساعی و اهتمام مدیران و همکاران محترم معاونت بهره‌برداری آن شرکت، همچنین راهنمایی و پشتیبانی جنابعالی و همکاری سایر مدیران، کارکنان مشاورین و پیمانکاران که در زمینه ارتقا کیفیت و تامین برق مطمئن و پایدار، کاهش تلفات، نگهداری و تعمیرات شبکه‌های انتقال و فوق توزیع موفق به کسب عنوان «رشد برتر در زمینه بهره‌برداری» در بین شرکت‌های برق منطقه‌ای در ارزیابی سال ۹۶ شرکت توانیر شده است، تقدیر و تشکر می‌نماید. امید است در پرتو عنایت حضرت باریتعالی در راه خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و مردم شریف ایران همواره موفق و موید باشید.

مانور اصول چهارگانه پدافند غیرعامل در منطقه ساری

ساری| مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ساری گفت: به منظور بالا بردن آمادگی پرسنل جایگاه‌های عرضه سوخت در شرایط اضطراری و شناسایی نقاط قوت و ضعف، مانورهایی طراحی و درسطح منطقه ساری اجرا می‌شود . حسینعلی طالبی مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ساری با بیان اینکه پدافند در مفهوم کلی، دفع، خنثی کردن و یا کاهش تاثیرات اقدامات آفندی دشمن است، بیان کرد: سناریو مانوری که در مورخه 9/8/97 در شهرستان بابل انجام شد توسط کارشناسان (اچ‌اس‌ای) منطقه ساری طراحی شده است . وی ادامه داد: سناریو این مانور با هدف خنثی‌سازی حمله فرضی (عوامل انسانی) که قصد به آتش کشیدن جایگاه عرضه سوخت را دارند به اجرا درآمد.

هزینه 120میلیون ریالی برای گازرسانی به هر خانوار

ساری|  مدیر عامل شرکت گاز استان مازندران گفت که به دستور وزیر نفت، سرمایه‌گذاری برای گازرسانی به هر خانوار مازندرانی از 60میلیون ریال به 120 میلیون ریال افزایش یافته است. جعفر احمدپور روز سه‌شنبه در نشست با خبرنگاران دلیل این افزایش هزینه سرمایه‌گذاری را بالا رفتن قیمت اجناس مصرفی پروژه‌ها، نوسانات ارزی و مبلغ قرار داد پیمانکاران عنوان کرد. وی با بیان اینکه با نوسانات قیمت ارز لوله‌های مورد نیاز برای گازرسانی از متری حدود 20 هزار ریال به 80 هزار ریال افزایش یافته است، ادامه داد: اگرچه بیشتر قرارداد‌های گازرسانی با پیمانکاران از گذشته بوده است، اما وزارت نفت برای جلوگیری از تعطیلی فعالیت پیمانکاران، هزینه سرمایه‌گذاری در استان را تا 2 برابر افزایش داد. وی تصریح کرد: بالا رفتن هزینه سرمایه‌گذاری ربطی به مردم ندارد.

 

ارسال نظر