تولید محصولات باکیفیت برپایه صادرات

۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۳۳۹۵۱

مراسم تجلیل از صادرکنندگان نمونه با حضور استاندار هرمزگان، معاون وزیر صمت نمایندگان و مسوولان استانی برگزار و در پایان مراسم از شرکت فولاد هرمزگان به عنوان یکی از صادرکنندگان نمونه استان تجلیل شد

معاون بهره‌برداری شرکت فولاد هرمزگان پس از دریافت لوح و تندیس در مصاحبه با خبرنگاران گفت: در صادرات تختال، سال 96 از لحاظ حجمی 10 درصد و از لحاظ ارزشی 30 درصد شاهد رشد بوده‌ایم .محمد جعفر پارسی همچنین به افراد شاغل در این شرکت اشاره کرد و افزود در شرکت فولاد هرمزگان 1590 نفر مشغول به کارند که با در نظر گرفتن شرکت‌های پیمانکاری این رقم به حدود 3800 نفر می‌رسد .

مدیر فروش و بازاریابی شرکت فولاد هرمزگان نیز با بیان اینکه شرکت فولاد هرمزگان یک شرکت صادرات محور است، گفت: توانستیم پس از تامین نیاز داخل، بیش از 70 درصد محصول خود را صادر کنیم.

مهدی شکری‌زاده یادآور شد: در سال گذشته یک میلیون و صد هزار تُن محصولات اسلب را به بازارهای جهانی صادر کردیم .

شکری‌زاده ادامه داد: با توجه به اینکه شرکت فولاد هرمزگان یک شرکت صادارتی است سعی کرده‌ایم محصولات را برپایه صادرات تولید کنیم .

او افزود: شرکت فولاد هرمزگان گریدهای ویژه داخلی را نیز تامین می‌کند .

مدیرفروش و بازاریابی شرکت فولاد هرمزگان با اشاره به اینکه امسال برای چهارمین سال متوالی است که به عنوان صادر‌کننده برتر تجلیل شده‌ایم، تصریح کرد: شرکت‌های بزرگی از آسیا، اروپا و امریکای جنوبی مشتریان ما هستند در کشور نیز اسلب‌های مورد نیاز استان‌هایی که کارخانه نوردی دارند را تامین کرده‌ایم .

 

ارسال نظر