اخبار شهرستان‌ها

۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۳۳۱۲۳

توزیع سبد غذایی در میان خانواده‌های نیازمند

کرج| معاون حمایت و سلامت کمیته امداد البرز از توزیع سبد غذایی درمان سوءتغذیه بین کودکان نیازمند زیر شش سال استان خبر داد.

سید هادی کرّابی با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های خانوارهای محروم تغذیه کودکان است، گفت: بیش از ۴۷۰ میلیون تومان برای درمان سوءتغذیه کودکان زیر شش سال نیازمند هزینه شده که حدود 90 درصد آنان را کودکان غیر تحت حمایت کمیته امداد تشکیل می‌دهد.

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد البرز با اعلام اینکه سرپرست خانوارهای مشمول طرح طبق جدول زمان‌بندی با مراجعه به یکی از فروشگاه‌های بزرگ زنجیره‌ای اقلام سبد حمایت غذایی را دریافت می‌کنند، افزود: 10قلم کالا شامل گوشت گوسفندی، مرغ، عدس، شیر کم‌چرب، پنیر، سیب‌زمینی، سیب‌درختی، خرما، تخم‌مرغ و سبزی اقلام سبد غذایی درمان سوءتغذیه را تشکیل می‌دهند.

بازگشایی بنادر مسافری بندرعباس به قشم و بالعکس

بندرعباس| ‌مدیر اداره بنادر و دریانوردی شهیدباهنر و شرق استان هرمزگان از بازگشایی بنادر مسافری شهید حقانی بندرعباس، شهید ذاکری قشم بدنبال بهبود شرایط جوی خبر داد. حمیدرضا محمدحسینی در این خصوص گفت: با بهبود شرایط جوی و دریایی اکنون رفت و آمد شناور‌های مسافری از این بنادر برقرار است. او اضافه کرد: رفت و آمد شناور‌های مسافری در مسیر بندرعباس به قشم به علت وزش شدید باد از صبح امروز متوقف شده بود.

انتصاب  رییس شورای حقوقی منطقه ۲ کشور

ساری| در حکمی از سوی معاون حقوقی، پشتیبانی و مجلس وزارت نیرو، حسین شیرافکن مدیر دفتر حقوقی آب و فاضلاب شهری مازندران به عنوان رییس شورای حقوقی منطقه ۲ کشور منصوب شد. در بخشی از این حکم آمده است:  با عنایت به سوابق و تجارب ارزشمند جنابعالی و حسب تصمیم شورای هماهنگی امور حقوقی وزارت نیرو به موجب این حکم به مدت یک سال به عنوان رییس شورای حقوقی منطقه دو کشور شامل شرکتهای زیرمجموعه وزارت نیرو در استان‌های گیلان، مازندران، گلستان و قزوین منصوب می‌شوید. انتظار می‌رود با همکاری و ارتباط با سایر مسوولان و همکاران حقوقی شرکتهای زیرمجموعه وزارت نیرو و همچنین تعامل با سایر دستگاه‌های اجرایی و قضایی مستقردر منطقه جهت پیشبرد امور حقوقی و خدمات رسانی مطلوب به آحاد شهروندان و انجام وظایف محوله درچارچوب اهداف و برنامه‌های استراتژیک وزارت نیرو اهتمام ورزید.

انتصاب مدیران جدید امور آبفای خنداب و فراهان

اراک| طی احکامی جداگانه از سوی خلیلی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی، محمد کاکایی شمس منفرد به عنوان مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان خنداب و مبین صحاف کاشانی به عنوان مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان فراهان منصوب شدند. در جلسه‌ای که به منظور تودیع و معارفه مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان خنداب با حضور عبدالرضا حاجی علی بیگی فرماندار خنداب، عبدالرضا خلیلی مدیرعامل و جمعی از مدیران و معاونان شرکت آب و فاضلاب استان در محل فرمانداری شهرستان خنداب برگزار شد ضمن قدردانی از زحمات و تلاش‌های مبین صحاف کاشانی مدیر پیشین امور آبفا شهرستان خنداب، محمد کاکایی شمس منفرد به عنوان مدیر جدید این امور معرفی شد.

اصلاح و بازسازی شبکه توزیع وانشعابات آب شهر شهباز

اراک| در راستای نوسازی و بهسازی شبکه‌های توزیع آب در شهرها و جلوگیری از هدر رفت آب در اثر فرسودگی شبکه امورآب وفاضلاب شهرستان شازند اقدام به اصلاح 400 متر از شبکه توزیع وتعداد 30 فقره از انشعابات آب شهر شهباز کرد. رضا علیخانی مدیر امور آب وفاضلاب شهرستان شازند گفت: با توجه به فرسودگی شبکه آبرسانی شهر شهباز و لزوم اجرای طرح مدیریت مصرف آب به عنوان یکی از راهکارهای اساسی برای جلوگیری از تلفات وهدر روی آب، اجرای عملیات اصلاح شبکه و انشعابات آب شهر شهباز در دستور کار امور آب وفاضلاب شهرستان شازند قرار گرفت و تاکنون 400 متر از شبکه و 30 فقره از انشعابات آب این شهر اصلاح و بازسازی شد. او خاطرنشان کرد: انجام این عملیات توسط پرسنل اداره بهره‌برداری آب شازند به صورت امانی صورت پذیرفت و برای تکمبل پروژه اصلاح و بازسازی مابقی شبکه آبرسانی این شهر نیاز به اعتبارات لازم و پیمانکاراست.

 

کاهش واردات کشور با پشتیبانی از ایده جوانان

تبریز| رییس خانه صنعت آذربایجان‌شرقی گفت: نمایشگاه ربع رشیدی نشان می‌دهد که جوانان کشور بیکار ننشسته و کارهایی انجام دادند که در صورت پشتیبانی از ایده آنان، نیاز کشور به واردات بسیار کاهش می‌یابد، از این‌رو دولت باید از نظر فکری و مادی به این جوانان کمک کند. «محمدحسین باقری» اظهار کرد: گروه فنی واحد تولیدی بنده از نمایشگاه بازدید کرده و برای برطرف کردن نیازهای‌مان با شرکت‌های دانش بنیان حاضر در نمایشگاه گفت‌وگو می‌کنند.

 

ارسال نظر