برگزاری پررونق‌تر راهپیمایی جاماندگان اربعین

۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۰۰:۰۳:۴۶
کد خبر: ۱۳۲۷۸۷
برگزاری پررونق‌تر راهپیمایی جاماندگان اربعین

رییس کمیته اصناف جاماندگان اربعین گفت: راهپیمایی جاماندگان اربعین هر سال پررونق‌تر از سال‌های قبل برگزار می‌شود و تمامی ارگان‌های ذی ربط با ما همکاری لازم را دارند.

 به گزارش «تعادل»؛ ابراهیم درستی نایب رییس اتاق اصناف تهران و رییس کمیته اصناف جاماندگان اربعین در گفت‌وگوی اختصاصی با تهران پرس گفت: راهپیمایی جاماندگان اربعین هر سال پررونق‌تر از سال‌های پیش انجام می‌شود و در برگزاری و مدیریت این امر بسیج اصناف به ما کمک می‌کند.

وی افزود: در این رابطه ایستگاه‌های صلواتی هم در مسیر راهپیمایی به دوستداران اباعبدالله (ع) خدمت‌رسانی خواهند کرد. این ایستگاه‌ها در پل بعثت، میدان خراسان، خیابان شهید رجایی دایر هستند.

نایب رییس اتاق اصناف بیان کرد: امید است تا مردم و اصناف در این راهپیمایی حضور باشکوهی داشته باشند و در این ایام با خلوص نیت خود آنچه را که در دل دارند از خداوند خواستار باشند.

رییس کمیته اصناف جاماندگان اربعین در پایان اظهار داشت: در این خصوص هر ساله تمامی ارگان‌های ذی ربط به خصوص پلیس راهنمایی و رانندگی با ما همکاری‌های لازم را دارند و از آنها تقدیر و تشکر داریم.

ابراهیم درستی نایب‌رییس اول اتاق اصناف تهران و رییس اتحادیه فروشندگان تلفن همراه در خصوص مشکلات بازار تلفن همراه، از گرانی و کمبود تلفن همراه تا اتهام وارد‌کنندگان تلفن همراه به گران فروشی و احتکار توضیحاتی را ارایه داد.

ابراهیم درستی همچنین در جریان گفت‌وگوی تصویری با صراحت کاملا اعلام میدارد که در ایجاد مشکلات این روزهای بازار تلفن‌همراه، فروشندگان گوشی هیچ تقصیری ندارند و موانع ایجاد شده در این بازار برعهده واردکنندگان تلفن همراه و دولت است.

او در این گفت‌وگو به میزان نیاز سالانه بازار ایران به واردات گوشی تلفن‌همراه اشاره کرد و راه‌حل‌هایی نیز برای چگونگی سیاست‌گذاری در این حوزه، در راستای رفع نیاز این بازار ارایه داد.

 

ارسال نظر