اخبار شهرستان‌ها

۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۳۲۷۱۲

آتش نشان مشهدی در عملیات نجات شهید شد

مشهد|آتش نشان مشهدی در حین عملیات امداد و نجات در بزرگراه شهید کلانتری مشهد شهید شد.

آتشپادحسن جعفری مدیرعامل آتش نشانی مشهد گفت: ساعت 44: 4 صبح دیروزحادثه برخورد یک دستگاه اتوبوس بین شهری با جداول میانی اعلام شد که بلافاصله آتش‌نشانان ایستگاه شماره ۹ به محل حادثه اعزام شدند.آتشپادحسن جعفری افزود: پس از عملیات پیشگیرانه یک دستگاه کامیون که آن نیز به دلیل نامعلومی از مسیر خارج شد با خودرو ایسوزو مستقر در محل برخورد می‌کند که متاسفانه یکی از آتش نشانان در زمان بروز این حادثه در بین دو خودرو محبوس و به‌شدت مصدوم شد و در نهایت « حمید نوروزی ابدال آبادی»  در این حادثه شهید شد.

انتخاب فولاد خوزستان  در بخش روابط عمومی‌های برتر

اهواز|روابط عمومی شرکت فولاد خوزستان در رشته مدیریت راهبردی روابط عمومی، به دلیل دارا بودن و رعایت استاندارد‌های علمی و صنفی، خلاقیت در کار و داشتن کیفیت و کمیت مناسب فعالیت‌ها به عنوان روابط عمومی برتر کشور انتخاب شد. شایان ذکر است غلامرضا فروغی نیا مدیر روابط عمومی شرکت فولاد خوزستان روز دوشنبه ۳۰ مهرماه ضمن شرکت در همایش چهاردهمین سمپوزیوم روابط عمومی‌های ایران، لوح برترین روابط عمومی را در محل همایش‌های کتابخانه ملی ایران دریافت نمود .

دستگیری یکی از مدیران ثبت اسناد گیلان

 رشت|دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گیلان گفت: یکی از مدیران ثبت اسناد و املاک استان گیلان به اتهام دریافت رشوه دستگیر شد.

حجت‌الاسلام علی مصطفوی‌نیا در رشت اظهار داشت: حفاظت اطلاعات دادگستری کل استان گیلان این فرد را به اتهام دریافت رشوه، برقراری ارتباط نامشروع و پذیرش اعمال نفوذ، شناسایی و دستگیر کرد. او با اشاره به اینکه این متهم با صدور قرار بازداشت موقت، روانه زندان شده است افزود: تحقیقات مقدماتی در مورد این پرونده ادامه دارد و با تکمیل تحقیقات و صدور کیفرخواست، پرونده جهت رسیدگی به دادگاه کیفری ارجاع می‌شود.

بی مهری سلبریتی‌ها در کمک رسانی به زلزله زده‌ها

کرمانشاه|مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه گفت: با همه تلاش‌های انجام شده کمک به مددجویان زلزله زده بهزیستی مورد موافقت سلبریتی‌ها قرار نگرفت.

امید قادری از کرمانشاه گفت: با وجود تلاش‌های صورت گرفته برای انجام کمک به مددجویان زلزله زده این موضوع مورد موافقت سلبریتی‌ها قرار نگرفت. او گفت: حدود ۱۴۰ معلول جسمی- حرکتی و نخاعی در زلزله به تعداد معلولان تحت پوشش بهزیستی استان و ۱۸۸ زن سرپرست جدید به جامعه هدف بهزیستی استان اضافه شدند.

صید بیش از هزار تن میگو

بندرعباس|مدیرکل شیلات هرمزگان گفت: از ابتدای فصل صید میگو تاکنون هزار و ۱۲۲ تن میگو در آب‌های استان صید شده است.

محسن یکتاپور گفت: از این میزان صید بیش از ۸۸۰تن میگو درشت است که در مقایسه با پارسال تفاوتی ندارد. او افزود: در حال حاضر صید در صیدگاه اول از سیریک تا شمال جزیره هرمز پس از ده روز کاری به پایان رسید و صید در صیدگاه دوم از جزیره هرمز تا طولا در جزیره قشم نیز آغاز شده است.

 

ارسال نظر