بررسی فرصت‌های تجاری سیرالئون در اتاق تعاون

۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۰۰:۰۷:۵۵
کد خبر: ۱۳۲۱۱۶
بررسی فرصت‌های تجاری سیرالئون در اتاق تعاون

نشست بررسی فرصت‌های تجاری در کشور سیرالئون با حضور خسروی نژاد سفیر ایران در این کشور و مدیران اتحادیه‌های تعاونی بخش کشاورزی در اتاق تعاون برگزار و فرصت‌های سرمایه‌گذاری در بازار سیرالئون بررسی شد.

در این نشست توانمندی‌ها و ظرفیت‌های بخش تعاون در بخش کشاورزی معرفی و زمینه‌های صادرات و سرمایه‌گذاری در این کشور تشریح شد.  در این نشست مدیران عامل اتحادیه‌های تعاونی‌ها در بخش کشاورزی به معرفی توانمندی‌ها و توان صادراتی بخش پرداخته و از فرصت سرمایه‌گذاری در بازار سیرالئون استقبال کردند.

به گفته خسروی‌نژاد جامعه غرب آفریقا شامل ۱۶ کشور بوده که سیرالئون جزو آن بوده در نتیجه فرصت خوبی برای حضور و سرمایه‌گذاری در این بخش را فراهم می‌آورد.

این کشور ۳ بخش عمده دارد که شامل شیلات، معدن و کشاورزی است و بخش تعاون با توجه به توانمندی در بخش‌های مذکور می‌تواند از این فرصت بهره ببرد.

خسروی نژاد در بخش دیگری از این نشست اذعان داشت: در کشور سیرالئون فضا برای سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلفی نظیر معدن، تامین قطعات خودرو، رنگ و ساخت و ساز مهیاست. لازم به اشاره است؛ برنامه‌ریزی برای اعزام هیات تجاری متشکل از تعاونگران برای آشنایی با فرصت‌های سرمایه‌گذاری در کشورهای نامیبیا و سیرالئون در این نشست صورت گرفت.

 

ارسال نظر