مترو تهران در روز جهانی کودک میزبان کودکان شد

۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۳۱۲۴۰
مترو تهران در روز جهانی کودک میزبان کودکان شد

همزمان با روز جهانی کودک، 16 نفر از کودکان سرای محله ولیعصر (عج) منطقه 15 شهرداری تهران با حضور در شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه از نزدیک با مدیرعامل و فعالیت‌های متروی تهران آشنا شدند. به گزارش «تعادل» از مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری راه آهن شهری تهران و حومه، 16 نفر از کودکان مقطع پیش دبستانی با شعار «آینده را باید ساخت، تهران شهر دوستدار کودک» این روز را در کنار فرنوش نوبخت نایب‌رییس هیات‌مدیره و مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه گذراندند. مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه در ابتدا با ابراز خوشحالی از حضور کودکان در این شرکت گفت: کودکان آینده‌سازان کشور هستند و توجه به آموزش آنها از اهمیت بالایی برخوردار است.

او با اشاره به اینکه در آینده این کودکان عهده‌دار پست‌های مختلف در سطح کشور خواهند بود افزود: مدارس سرآغاز پیشرفت و شکوه کودکان هستند و باید از همین سن با کارهای مختلف آشنا شوند این نوع بازدید‌ها اگر ادامه‌دار باشد کودکان می‌توانند از نزدیک با مجموعه‌های مختلف آشنا شوند تا براساس علایقشان برای آینده خود تصمیم‌گیری کنند.

در ادامه این بازدید کودکان با نحوه صحیح استفاده از مترو و رعایت نکات ایمنی در آن آشنا شدند. مهندس نوبخت همچنین در خصوص آموزش خرید نکردن از دستفروشان در مترو به کودکان نکاتی را بیان کرد و از مربیان آنها خواست نحوه استفاده صحیح از مترو را به آنها آموزش دهند. در پایان این مراسم، مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه با اهدا هدایایی این روز را به کودکان تبریک گفت.

 

ارسال نظر