نقش اطلاع‌رسانی در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی

۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۳۱۱۹۱
نقش اطلاع‌رسانی در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی

زنجان| مدیرکل بهزیستی استان زنجان، نقش رسانه‌ها و مطبوعات را در حوزه اطلاع‌رسانی برای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی اثرگذار خواند.

به گزارش ایلنا، محمد محمدی قیداری، مدیرکل بهزیستی استان زنجان در حاشیه نهمین نمایشگاه کتاب ناشران کشور و سومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌های استان زنجان گفت: بخش بزرگی از فعالیت‌های این سازمان اطلاع‌رسانی و آگاه سازی جامعه هدف است.

او با بیان اینکه 20 هزار معلول و 6 هزار زن سرپرست خانوار تحت حمایت سازمان بهزیستی استان زنجان هستند، گفت: از این تعداد 10 هزار نفر مستمری‌بگیر سازمان هستند و ماهانه با توجه به تعداد اعضای خانوار150 هزار تا 450 هزار تومان مستمری دریافت می‌کنند که این مبلغ سالانه 10 تا 15 درصد افزایش پیدا می‌کند.وی با اشاره به اینکه عمده تلاش ما پیشگیری از معلولیت و آسیب‌های اجتماعی در جامعه است، گفت: در بحث توانمندسازی جامعه هدف هم سال گذشته مقرر شده بود 462 شغل ایجاد کنیم.

محمدی قیداری با اشاره به اینکه توانمندسازی مددجویان در حوزه‌های تامین مسکن، ازدواج، تحصیل و اشتغال عملیاتی می‌شود، گفت: اشتغالزایی جامعه هدف در دستور کار سازمان بهزیستی قرار دارد.

 

ارسال نظر