تصویب 6 هزار میلیارد ریال تسهیلات برای مناطق زلزله زده

۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۰۰:۱۹:۲۰
کد خبر: ۱۳۱۰۱۹
تصویب 6 هزار میلیارد ریال تسهیلات برای مناطق زلزله زده

کرمانشاه|استاندار کرمانشاه از تصویب 6 هزار میلیارد ریال تسهیلات ویژه اشتغالزایی برای مناطق زلزله زده استان خبر داد و گفت: همه مدیران باید کمک کنند این مبلغ به دست زلزله‌زدگان برسد.

به گزارش ایرنا، هوشنگ بازوند در کارگروه اشتغال استان که با حضور محسنی بندپی سرپرست وزارت کار برگزار شد، اظهار داشت: یکی از مشکلاتی که سر راه زلزله‌زدگان برای دریافت تسهیلات مصوب شده قرار دارد بحث ضمانت بانکی است. او ادامه داد: متقاضیان دریافت تسهیلات انتظار دارند ضمانت مربوط به این تسهیلات همانند ضمانتنامه مربوط به تسهیلات مسکن باشد که به راحتی بتوانند آن را دریافت کنند. بازوند خاطرنشان کرد: از سوی دیگر بانک‌ها طبق ضوابط و شرایط خود در بحث ضمانت برخورد می‌کنند که این باعث شده تاکنون افراد کمی بتوانند از تسهیلات مصوب برخوردار شوند که انتظار می‌رود شرایط آسانتری برای متقاضیان دریافت تسهیلات فراهم شود.

مدیر ارشد استان در بخش دیگری از سخنانش به وضعیت نامناسب کرمانشاه در خصوص وضعیت اشتغال اشاره کرد و گفت: در سال گذشته رتبه اول بیکاری را به خود اختصاص دادیم اما طی سه ماه ابتدایی سال جاری این روند مقداری بهبود پیدا کرد و از رتبه اول بیکاری جدا شدیم.

 

ارسال نظر