شناسایی اختلاس در شرکت پخش فرآورده‌های نفتی

۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۰۱:۰۸:۲۸
کد خبر: ۱۳۰۱۷۷
شناسایی اختلاس  در شرکت پخش فرآورده‌های نفتی

 بوشهر| دادستان عمومی و انقلاب بوشهر گفت: پنج نفر به اتهام اختلاس در شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه بوشهر شناسایی شده‌اند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، علی حسن پور افزود: ششم شهریور گزارشی از شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه بوشهر به دادسرای عمومی و انقلاب این شهر با موضوع اختلاس دو نفر از کارکنان این شرکت واصل شد. بلافاصله پرونده به شعبه دوم بازپرسی ارجاع شد و در همان روز دستور لازم برای ممنوع الخروج شدن این دونفر صادر شد.

دادستان بوشهر بیان کرد: بر اساس گزارش اولیه مبلغ اختلاس این دو متهم سه میلیارد تومان بود که پس از این اعلام، دستور لازم برای بررسی مستندات و توقیف اموال متهمان صادر شد.

حسن پور تصریح کرد: به همه بانک‌ها برای مسدود کردن حساب‌ها و اداره ثبت اسناد واملاک بری توقیف املاکشان دستور لازم داده شد. پس از این شرکت پخش فرآورده‌‎های نفتی منطقه بوشهر اعلام کرد مبلغ اختلاس ۵ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان بوده است.

دادستان بوشهر تاکید کرد: با توجه به اینکه از ابتدا دستور ممنوع الخروجی این متهمان صادر شده بود، انتشار خبر متواری شدن یکی از متهمان برای ما محرز نیست، زیرا در بررسی صورت گرفته از لحاظ رسمی هیچ خروجی ثبت نشده و حتی هیچ گذرنامه‌ای صادر نشده است.

حسن پور گفت: گزارش اولیه حکایت از وجود دو متهم داشت، اما در تحقیقات بازپرسی سه متهم دیگر به این پرونده افزوده شد که بازپرس دستور لازم برای تحقیقات و احضار این متهمان را صادر کرده است.

 

ارسال نظر