نرخ بنزین به هیچ عنوان افزایش نمی‌یابد

۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۲۹۸۱۷
نرخ بنزین به هیچ عنوان افزایش نمی‌یابد

چهارمحال و بختیاری|  عضو کمیسیون انرژی مجلس دهم افزایش قیمت بنزین در شرایط کنونی را رد کرد و گفت: قیمت این حامل انرژی افزایش نمی‌یابد.

محمد خالدی سردشتی دیروز در گفت‌وگو با ایرنا افزود: در کمیسیون انرژی مجلس مباحثی که پیرامون حامل‌های انرژی مطرح می‌شود، درباره افزایش قیمت بنزین بحث نشده است. به گفته او، در شرایط کنونی نه کمیسیون انرژی و نه مجلس، اجازه افزایش قیمت بنزین را نمی‌دهند و دولت نیز برنامه‌ای در این زمینه ندارد.

نماینده مردم لردگان در مجلس دهم در خصوص رفتن شرکت بین المللی توتال از ایران پس از عقد قرارداد نیز افزود: در برخی از حوزه‌های صنعت نفت که نیازمند تخصص بالاست، حضور شرکت توتال در ایران یک ظرفیت بود.

به گفته وی، برخی از طرح‌های صنعت نفت نیازمند صنعت به روز و نوین است که حتی در اختیار شرکت‌های بین المللی نیست.

خالدی سردشتی، با اشاره به توانمندی برخی از شرکت‌های داخلی در بخش صنعت نفت اظهار داشت: برای اجرای برخی از طرح‌های حوزه نفتی توان داخلی شرکت‌های ایرانی بالاست و کفایت می‌کند.

عضو کمیسیون انرژی مجلس دهم در خصوص برداشت مشترک از میادین نفت و گاز ایران با کشورهای همسایه نیز گفت: برداشت ایران از میادین مشترک نفتی جنوب و حتی مانند عراق نسبت به این کشورها کمتر است. به نظر می‌رسد میزان برداشت عراق از میادین نفتی مشترک با ایران 600 هزار بشکه است، ولی میزان برداشت ایران رقم چشمگیری نیست.

 

ارسال نظر