امضای قرارداد سرمایه‌گذاری 225 میلیارد تومانی در اصفهان

۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۲۹۸۱۵
امضای قرارداد سرمایه‌گذاری 225 میلیارد تومانی در  اصفهان

اصفهان| اسحاق جهانگیری معاون اول رییس‌جمهوری، در مراسم معرفی طرح‌های تبصره 19 وزارت نیرو و مبادله قراردادهای مشارکت بخش خصوصی در صنعت آب و فاضلاب که در سالن همایش وزارت نیرو برگزار شد، با اشاره به اینکه در حال حاضر شرایط کشور بسیار خاص و خطیر است، اظهار داشت: اگر چه شرایط اقتصادی دشواری را سپری می‌کنیم، ولی این شرایط راه بن بستی ندارد و فرصت خوبی است که با وضع موجود تحول‌های بزرگی در کشور اتفاق بیفتد.

او ادامه داد: مهم‌ترین موضوع در این شرایط عزم و اراده مدیریت است که باید این شرایط دشوار با عملکرد جهادی و همدلی همه مدیران در شرایط کوتاه طی شود و از آن عبور کنیم.

جهانگیری با بیان اینکه امریکایی‌ها در نهایت بی قانونی و بی‌اعتنایی به همه مقررات بین المللی از برجام خروج کردند، گفت: آنها با بهانه‌های واهی از این توافقنامه عقب کشیدند و تحریم‌های جدیدی را برای کشور و ملت ایران وضع کردند که دشمن بداند با کمک مردم ایران، فعالان اقتصادی و مدیران توانمند بزودی از این شرایط خواهیم گذشت و آنها نتیجه‌ای از این تحریم‌ها نخواهند برد.

معاون اول رییس‌جمهور از کمبود آب به عنوان ابر چالش کشور یاد کرد و گفت: آب به عنوان مهم‌ترین مساله زندگی فردی و اجتماعی ما است که مولفه‌های مختلفی دارد و حیات یک کشور و ملت وابسته به آن است.

این مقام مسوول تصریح کرد: این مهم باید با دقت و توجه بیشتری بررسی شود و بدانید که دولت به تنهایی نمی‌تواند از چالش کم آبی عبور کند و بایستی همگان به صحنه بیایند.

 

 

ارسال نظر