اخبار شهرستان‌ها

۱۳۹۷/۰۶/۲۴ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۲۹۶۳۱

کشف لاشه الاغ ذبح شده در حیاط منزل

گرگان| رییس شبکه دامپزشکی گرگان از کشف لاشه الاغ ذبح شده در یک منزل در گرگان خبر داد.

شاپور فکوری درباره جزئیات بیشتر این خبر گفت: پس از دریافت گزارش‌های مردمی مبنی بر اینکه شخصی در منزل خود الاغ ذبح کرده است وارد عمل شده وپس از هماهنگی با بهداشت و نیروی انتظامی به درب منزل متخلف رفته، اما وی در را باز نکرد. فکوری گفت: در حیاط خانه یک لاشه الاغ ذبح شده آویزان بود که همسر فرد ادعا کرده آن را برای سگ ذبح کرده‌اند. این در حالی است که همسایه‌ها گفته‌اند در مدت کوتاهی چندین بار متوجه ذبح الاغ در این منزل شده‌اند. گفته می‌شود متهم در یکی از میادین شهر گرگان مغازه کبابی دارد.

تشکیل شرکت سرمایه‌گذاری مشترک بین استان‌ها

خرم‌آباد| استاندار لرستان از تشکیل شرکت سرمایه‌گذاری مشترک بین استان‌های منطقه چهار کشور خبر داد. سید«موسی خادمی» در حاشیه دومین نشست استانداران منطقه چهار کشور در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در این جلسه بحث‌های خیلی خوبی انجام شد و با تشکیل چندین کارگروه مسائل خاص در حوزه‌های ویژه مورد بررسی قرار گرفتند. بطور مثال در حوزه کشاورزی، صنعت و معدن، گردشگری، انرژی و حمل و نقل هر کدام از استان‌ها متقاضی شدند که اقداماتی انجام دهند. او افزود: همچنین قرار شد یک شرکت سرمایه‌گذاری مشترک بین چند استان شکل بگیرد که مگاپروژه‌ها و طرح‌های بزرگ را تعریف و انجام دهیم.

کشف یک‌میلیارد تومان کالای قاچاق در همدان

همدان| فرمانده انتظامی استان همدان از کشف یک میلیارد تومان کالای قاچاق در همدان از ابتدای سال خبر داد.  سردار بخشعلی کامرانی‌صالح دیروز با بیان اینکه یکی از اولویت‎های امسال ما مبارزه با کالای قاچاق است، اظهار کرد: در همین رابطه بیش از 200 نفر دستگیر و بیش از 150 دستگاه خودرو توقیف شده است.  فرمانده انتظامی استان همدان با بیان اینکه گزارش‌های مردمی در زمینه احتکار به ما داده شده و تیم‌هایی در این رابطه تشکیل شده است، گفت: چند روز گذشته انبارهایی در ملایر کشف شد که اقلامی چون کالای کشاورزی، دارو و اقلام ضروری از قبیل پوشاک را شامل می‌شود.

باشکوه‎ترین محفل شیرخوارگان حسینی

مشهد| محفل شیرخوارگان حسینی با حضور خیل عظیمی از زائران و مجاوران در حرم مطهر رضوی برگزار شد. در این مراسم مادران با پوشاندن لباس سبز بر تن شیرخوارگان خود که از سوی آستان قدس رضوی به آنها اهدا شده بود، در صحن جامع رضوی گردهم آمدند.  این مراسم با اجرای گروه تواشیح و مرثیه سرایی و عزاداری با نوای احمد واعظی ادامه یافت و در پایان سوگند نامه این همایش نیز قرائت شد.

حمله پلنگ به جوان ایرانشهری

ایرانشهر| پلنگ، جان جوان ایرانشهری را گرفت. فرماندار ایرانشهر گفت: در پی حمله پلنگ به یکی از جوانان در روستای کهنو منطقه دهستان دامن وی به‌شدت مجروح شد و براثر شدت جراحت‌ها جان باخت. روستای کهنو، منطقه کوهستانی است که در ارتفاعات شرق دامن در 35 کیلومتری ایرانشهر واقع شده است.

تزریق گوشت به خوان مردم تعادل‌بخشی نوسان

سنندج| به منظور تعادل بخشیدن به قیمت انواع گوشت، یک هزار و 107 تُن از این محصولات در نقاط مختلف استان کردستان توزیع شد. مدیرکل پشتیبانی امور دام کردستان، با بیان این مطلب، اظهار داشت: این میزان فرآورده گوشتی شامل؛ 960 تُن مرغ منجمد، 106 تُن گوشت قرمز منجمد وارداتی و 41 تُن نیز گوشت قرمز گوسفندی گرم است. فرزاد معاونی، می‌گوید: این محصولات به نرخ دولتی در بین مردم استان توزیع شده است. معاونی یادآور شد: این اقدام هم اکنون قیمت مرغ کشتار روز در کردستان را به تعادل رسانده و به منظور حمایت از تولیدکنندگان و مرغداران استان تا اطلاع ثانوی توزیع مرغ منجمد متوقف شده است.

ضرورت تقویت دستگاه «ایکس ری» مستقر در مرز پرویزخان

کرمانشاه| دادستان کرمانشاه بر ضرورت تقویت دستگاه «ایکس ری» مستقر در مرز پرویزخان تأکید کرد.«محمدحسین صادقی» با تأکید براستفاده از همه ظرفیت‌ها برای جلوگیری از ورود هرگونه کالای قاچاق به داخل کشور، اظهار کرد: در این راستا و براساس ماده 22 قانون آیین دادرسی کیفری مصوب سال 92 جهت حفظ حقوق عامه ضروری است که نظارت بیشتری در بحث امکانات و نیروی انسانی گمرکات استان از جمله گمرک پرویزخان انجام گیرد.

 

ارسال نظر