تامین وتوزیع 52میلیون لیتر سوخت در بخش کشاورزی

۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۰۰:۴۵:۱۴
کد خبر: ۱۲۸۹۴۲
تامین وتوزیع 52میلیون لیتر سوخت در بخش کشاورزی

کردستان|از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از 52 میلیون لیتر سوخت بین بهره‌برداران بخش کشاورزی استان کردستان توزیع شده است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان در پنجمین جلسه کارگروه مبارزه با قاچاق کالا وارز استان که با حضور مدیران و کارشناسان ادارات عضو، سازمان جهاد کشاورزی، سازمان تعاون روستایی و.... در پخش منطقه کردستان تشکیل شد، اظهار کرد: تخصیص سهمیه سوخت بخش کشاورزی براساس سطح زمین زیر کشت و تعداد ادوات کشاورزی انجام می‌پذیرد.

فریدون یاسمی با اشاره به افزایش وتوسعه بخش کشاورزی در استان افزود: تامین و توزیع مطلوب سوخت بخش کشاورزی استان یکی از رسالتهای این شرکت است که خوشبختانه با برنامه‌ریزی و هماهنگی صورت گرفته با سازمان جهاد کشاورزی استان این مهم به نحو مطلوبی صورت پذیرفته است .

او با ابراز اطمینان بابت سوخت‌رسانی مطلوب به بخش کشاورزی تا اتمام دوره افزود: سوخت بخش کشاورزی توسط 190 فروشندگی نفتگازدر سطح روستاها ی استان به کشاورزان تحویل می‌شود.یاسمی افزود: هم اکنون تعداد 28 هزار خانوار نفت سفید سوز در استان کردستان وجود دارند که ببش از این نفت سفید مورد نیاز این عزیزان از طریق چاپ وتوزیع کالابرگ وا ز طریق 375 باب فروشندگی نفت سفید توزیع می‌شود که با اجرای این طرح مشترکین نفت سفید می‌توانند با در دست داشتن کارت الکترونیکی نسبت به دریافت سهمیه نفت سفید خود از فروشندگیهای نفت سفید اقدام کنند.

 

ارسال نظر