افزایش پوشش شبکه همراه اول در سیستان و بلوچستان

۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۰۰:۴۳:۲۹
کد خبر: ۱۲۸۹۴۰
افزایش پوشش شبکه همراه اول در سیستان و بلوچستان

با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات سایت‌های جدید همراه اول در استان سیستان و بلوچستان به بهره‌برداری رسید.

به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، سایت‌های نوسازی شده و جدید همراه اول در استان سیستان و بلوچستان صبح دیروز سه‌شنبه ۱۳ شهریورماه با حضور محمدجواد آذری‌جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، حمید فرهنگ مدیرعامل شرکت ارتباطات سیار ایران، سید مجید صدری مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، دانیال محبی استاندار سیستان و بلوچستان، نمایندگان این استان در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مقامات و مدیران استانی به بهره‌برداری رسید.

در این مراسم سایت‌های نوسازی شده و جدید همراه اول در نسل دو، سه و چهار همراه اول در ۱۲۳ سایت به منظور افزایش پوشش جاده‌ای، ریلی و روستایی همراه اول در سطح استان سیستان و بلوچستان به بهره‌برداری رسید. علاوه بر این، ایجاد پوشش نسل سه و چهار همراه اول در روستای هدف گردشگری کلپورگان از توابع سراوان موجب رونق کسب و کار در این روستا خواهد شد.

همچنین وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه تا پایان سال ۵۰۰ روستای استان تحت پوشش تلفن ثابت و اینترنت روستایی قرار می‌گیرند، گفت: در ۶۰۰ روستا خدمات همراه اول به نسل‌های بالاتر ارتقا پیدا می‌کند و ۵۰۰ کیلومتر فیبرنوری جدید نیز به شبکه فیبر نوری اضافه می‌شود.

 

 

ارسال نظر