بهره‌برداری از پروژه‌های نیمه تمام ورزشی کشور تا دهه فجر

۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۲۸۷۰۰
بهره‌برداری از پروژه‌های نیمه تمام ورزشی کشور تا دهه فجر

آذربایجان شرقی|معاون ورزش بانوان وزیر ورزش و جوانان از تکمیل پروژه‌های نیمه تمام ورزشی کشور تا چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خبر داد.

فریبا محمدیان دیروز در گفت‌وگو با مهر با اشاره به سفر خود به شهرستان‌های اهر و هریس اظهار کرد: در راستای هفته دولت در استان‌ها و شهرستان‌های مختلفی به صورت ادواری حضور می‌یابیم و اولین برنامه ما در استان آذربایجان شرقی بازدید از روند اجرای طرح ملی ساختار قامتی بانوان در روستای گونجیک شهرستان اهر بود و این طرح به خوبی در اهر به صورت هماهنگ و منسجم اجرا می‌شد. معاون ورزش بانوان وزیر ورزش و جوانان افزود: در طرح ملی ساختار قامتی بانوان در روستای گونجیک شهرستان اهر، علاوه بر غبالگری بانوان، شرایطی ایجاد شده که آموزش و تست‌هایی نیز وجود داشت.

او ادامه داد: بازدید از پروژه‌های ورزشی نیمه تمام اهر و هریس از دیگر برنامه‌ها بود، امیدواریم بتوانیم بر اساس برنامه وزارت ورزش و جوانان دولت تدبیر و امید تا چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تعداد

قابل توجهی از پروژه‌های نیمه تمام ورزشی کشور را تکمیل و به بهره‌برداری برسانیم.

معاون ورزش بانوان وزیر ورزش و جوانان، افزایش سهم بانوان در پر کردن اوقات فراغت در حوزه ورزش را از سیاست‌های دولت تدبیر و امید عنوان کرد و گفت: برای اینکه سهم بانوان در تامین تندرستی و نشاط جامعه افزایش یابد لازم است تا منابع مورد نیاز تامین شود.

 

ارسال نظر