اسامی مفسدان اقتصادی استان گلستان اعلام شد

۱۳۹۷/۰۵/۲۸ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۲۷۹۳۳
اسامی مفسدان اقتصادی
استان گلستان اعلام شد

گلستان|هادی هاشمیان رییس کل دادگستری گلستان در نشست خبری اسامی مفسدان اقتصادی را اعلام کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ بر اساس اعلام هاشمیان ۸ پرونده مورد بررسی قضایی گرفته و طبق ماده ۳۶ قانوان مجازات اسلامی دستگاه قضایی ملزم به انتشار حکم محکومیت قطعی در جرایم شده است.بر این اساس در پرونده‌ای که مدیریت بانک کشاورزی گلستان، شاکی آن بوده آقای کوروش صداقت به اتهام اختلاس به مبلغ ۲ میلیارد و ۱۹۷ میلیون و ۶۲۰ هزار ریال به ۴ سال حبس تعزیری و انفصال دایم از خدمت دولتی محکوم شده است.

همچنین در پرونده دیگری که اداره امور مالیاتی گلستان و دادستانی شاکی آن بوده آقای کاظم مقدری با جرم اختلاس به مبلغ ۱ میلیارد و ۷۱۵ میلیون و ۳۳۱ هزار و ۳۴۰ ریال به دو سال حبس تعزیری و انفصال موقت از خدمات دولتی، رد مال در حق شاکی و جزای نقدی معادل دوبرابر مال مورد اختلاس و حق دولت محکوم شده است.

همچنین بر اساس اعلام رییس کل دادگستری استان گلستان آقایان حسن احمدی، محمود سالاروند، علی‌اکبر سفیدیان، حمید دالوند، محمدباقر یزدانی، مرتضی قربان‌زاده، سعید عسگری‌گلوگاهی و علی‌اکبر غلامحسینی به اتهام مشارکت در قاچاق سازمان یافته کالای مجاز کامیون‌های کشنده متهم شدند که بر اساس حکم دادگاه آقای محمدباقر یزدانی به ۹ ماه حبس تعزیری، علی‌اکبر غلامحسینی ۹ ماه حبس تعزیری و ... ، محکوم شدند. در سایر پرونده‌ها نیز احکام متناسب صادر شده و اسامی افراد متخلف در اختیار رسانه‌ها قرار گرفته است.

 

ارسال نظر