طرح توان‌افزایی زنان اجرایی می‌شود

۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۰۱:۰۲:۲۹
کد خبر: ۱۲۷۶۰۸
طرح توان‌افزایی زنان اجرایی می‌شود

چهارمحال و بختیاری|

مدیرکل امور بانوان و استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: طرح ملی توان‌افزایی زنان با رویکرد کارآفرینی در چهارمحال و بختیاری از فردا به مدت سه روز با برنامه‌های آموزشی و مشاوره‌ای اجرا می‌شود.

به گزارش ایسنا، پریسا ابراهیم‌پور دیروز اظهار کرد: جامعه هدف این طرح، جوانان و زنان مخصوصا افراد فارغ‌التحصیل دانشگاهی است که بتوانند برای خود در مسیر کسب و کار و کارآفرینی ایده‌هایی ارایه دهند. او افزود: کارآفرین فردی است که نسبت به دیگران از انرژی و انگیزه بالایی برخوردار باشد، پتانسیل‌های خود را به جامعه نشان دهد و همچنین قدرت ریسک‌پذیری بالایی داشته. ابراهیم‌پور گفت: علاوه بر اینکه کارآفرینی می‌تواند اقتصاد را تحت تاثیر قرار داده و آن را پویا کند، اشتغالزایی ایجاد کرده و روی اجتماع تاثیر بگذارد، می‌تواند موجب پویایی اجتماع و ایجاد اشتیاق و پشتکار در اجتماع شود، همچنین می‌تواند روی فرهنگ تاثیر بگذارد و فرهنگ را دگرگون کند.

او با اشاره به اینکه این طرح به منظور آگاه‌سازی روی مزیت‌های اقتصادی و فرصت‌های کسب و کار در حوزه زنان اجرا می‌شود، تصریح کرد: جامعه هدف افرادی هستند که حداقل دارای سن 20 سال و حداکثر 40 سال باشند و ترجیحا کسانی انتخاب شدند که تحصیلات دانشگاهی داشته و دارای ایده باشند.

او با اشاره به اینکه روز نخست طرح، اساتید مجرب در خصوص مفاهیم ایده‌پردازی و فرصت‌های جدید کسب و کار و فرآیند شکل‌گیری کسب و کار آموزش‌هایی را به افراد می‌دهند، تصریح کرد: در روزهای دوم و سوم به کارآفرینان، مشاوره فردی داده می‌شود تا طرح‌ها و ایده‌هایی که قابلیت اجرایی دارند مورد حمایت قرار گیرند و برای اجرا مشارکت داده شوند.

 

 

ارسال نظر