بازار ارز را کنترل می‌کنیم

۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۰۱:۰۰:۰۲
کد خبر: ۱۲۷۶۰۴

رییس سازمان برنامه و بودجه با تاکید بر اینکه بازار ارز را کنترل می‌کنیم، گفت: دولت به زودی به تکانه‌ای که به بازار ارز وارد شده است، فائق می‌آید.

 محمد باقر نوبخت در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان، با بیان اینکه برنامه‌های معیشتی جدیدی برای رفاه مردم داریم، اظهار کرد: طبق اعلام صندوق بین‌المللی پول، ایران با وضعیت کنونی، هیجدهمین اقتصاد جهان بوده و تا چند سال آینده نیز از کانادا و عربستان پیشی گرفته و به رتبه پانزدهم خواهد رسید.

 او در بخش دیگری از سخنانش یکی از اهداف سفر به تبریز را انعکاس و انتقال سلام ریاست‌جمهوری و اعضای دولت به مردم این استان عنوان کرد و گفت: این سفر در راستای پاسخ به خوبی‌های مردم تبریز صورت می‌گیرد. پروژه اتصال راه آهن میانه به بستان آباد و بستان آباد به تبریز جزو مطالبات بجا و مناسب مردم این استان است که در سفر ریاست‌جمهوری به این استان در اولویت قرار گرفت.

 نوبخت از ریل گذاری ۱۰۰ درصدی بخش میانه به بستان آباد خبر داد و گفت: تنها ۲۰ کیلومتر از اتصالات و جوشکاری‌های این مسیر ناتمام مانده است که امیدواریم در سفرهای بعدی با قطار به تبریز سفر کنیم.

 او با اشاره به اعتبار ۴۵۰ میلیارد تومانی برای اتمام راه آهن بستان آباد به تبریز عنوان کرد: ما ۳۰۰میلیون از این اعتبار را به صورت اوراق و اسناد و از طریق وزارت راه پرداخت می‌کنیم و ۱۵۰ میلیارد تومان نیز برای اتمام پل‌های این پروژه مورد نیاز است که طبق برآوردها آن هم به صورت نقدی تامین می‌شود.

 نوبخت در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به وحدت میان مردم و مسوولان در آذربایجان شرقی تصریح کرد: وحدت و همدلی نماینده ولی فقیه در این استان با مردم و مسوولان از مرزهای این استان گذشته است، باید به مردم این استان تبریک گفت.

 

ارسال نظر