طرح برخی مسائل در محافل عمومی به صلاح شهر و کشور نیست

۱۳۹۷/۰۵/۰۴ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۲۶۳۳۲
طرح برخی مسائل در محافل عمومی
به صلاح شهر و کشور نیست

اصفهان| شهردار اصفهان در قالب سی و یکمین نشست از سلسله نشست‌های اصفهان به گفت‌وگو با جمعی از مسوولان و ائمه جماعات مناطق شهر اصفهان پرداخت.

به گزارش «تعادل» به نقل از اداره ارتباطات رسانه‌یی شهرداری اصفهان، قدرت‌الله نوروزی در سی و یکمین نشست از سلسله نشست‌های اصفهان اظهار کرد: از روز نخست مسوولیتمان در شهرداری تصمیم خود را بر ارتباط با تمام مردم از گروه‌های مختلف گذاشتیم تا نظرات کارشناسی کارشناسان و صاحبنظران هر قشری را مبنای کار خود قرار دهیم.

او با بیان اینکه هم‌اکنون در مقطع حساسی قرار داریم، تصریح کرد: عبور از این شرایط و بحران‌ها صرفا با اتحاد، همدلی و با نیت پاک و خیرخواهانه و رعایت مصلحت جامعه و منفعت عمومی امکان‌پذیر است. شهردار شهر اصفهان شهردار تمام شهروندان از هر گروه و جناحی است و نمی‌تواند میان آنان تفکیک قائل شود. از همین رو مردم را در بهره‌مندی از منفعت شهر و خدمات، برابر می‌دانیم همانطور که آیات و روایات نیز بر این موضوع تاکید دارد.

شهردار اصفهان هدف شهرداری را ایجاد امید در دل‌های مردم ذکر کرد و افزود: به‌طور حتم بدون جلب رضایت مردم کشور نمی‌توان مقابل فشارها ایستاد. ما در حال رفع مشکلات یکی از پس از دیگری و در شرایط بسیار سخت موجود هستیم که این شرایط هم از شرایط کلی کشور نشأت می‌گیرد.

او با بیان اینکه شهرداری با 3 هزار میلیارد تومان بدهی از دوره‌های گذشته مواجه است، تاکید کرد: بخشی از این بدهی مربوط به مسائلی است که دِین‌هایی برای شهرداری ایجاد کرده و دیگر نباید تکرار شود.

 

 

ارسال نظر