چک برگشتی مانع اعطای تسهیلات طرح‌ تکاپو به متقاضیان می‌شود

۱۳۹۷/۰۴/۲۷ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۲۵۷۵۸
چک برگشتی مانع اعطای تسهیلات 
طرح‌ تکاپو به متقاضیان می‌شود

گیلان|

رییس تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان رشت با اعلام اینکه روزانه بیش از ۶ طرح توسط بانک‌ها برگشت می‌خورد گفت: عمده‌ترین دلیل برگشت خوردن این حجم از پرونده متقاضیان وجود چک‌های برگشتی است. به گزارش تسنیم، علی لقمانی دیروز در جلسه کارگروه اشتغال و توسعه سرمایه‌گذاری شهرستان رشت اظهار داشت: تاکنون 243 نفر متقاضی دریافت تسهیلات اشتغال فراگیر و هزار و 137 نفر متقاضی دریافت تسهیلات اشتغال روستایی هستند.

رییس تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان رشت ارزش ریالی طرح‌های ارائه شده در حوزه اشتغال فراگیر را 342 میلیارد تومان دانست و ابراز داشت: ارزش ریالی طرح‌های ارائه شده در حوزه اشتغال روستایی 428 میلیارد تومان است.

او با بیان اینکه تاکنون 18 طرح اشتغال فراگیر با ارزش ریالی کمتر از 250 میلیون تومان در کمیته فنی شهرستان رشت مصوب شده است گفت: 137 طرح به ارزش ریالی کمتر از 250 میلیون تومان در کمیته فنی شهرستان رشت مصوب شده است.

لقمانی تعداد طرح‌های مصوب شده در کمیته فنی شهرستان رشت به ارزش ریالی بیش از 250 میلیون تومان را 59 طرح عنوان کرد و اظهار داشت: 112 طرح به ارزش ریالی بیش از 250 میلیون تومان در این کمیته به تصویب رسیده است.

رییس تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان رشت خاطرنشان کرد: تاکنون 54 طرح در حوزه اشتغال‌فراگیر به مبلغ 54 میلیارد و 458 میلیون تومان و 138 طرح در حوزه اشتغال روستایی به مبلغ 38 میلیارد و 297 میلیارد تومان به بانک‌ها معرفی شده است.

 

ارسال نظر